Gå til innhold

Hvor får jeg tak i en propp til oppvaskkummen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KaisaStina

De har propper på Saape, sånn om du bor i Oslo (Eller så er det kanskje saape-butikker andre steder også?) Også tror jeg at jeg har sett på Rafens også. :)

Takk for tipset, det er i hvertfall nærmere meg. Forsøkte å søke på det men fant ingen treff.

Annonse

Gjest KaisaStina

Hahaha, akkurat det samme skjedde med meg nå nylig! Tenker den rett og slett må ha havnet i søppelet eller noe B-)

Jeg fant meg en ny i dag på Clas Olsom til 15 kr :)

Får du kjøpt dem enkeltvis ? Har de ulike typer propper der?

Jeg var ute for det sasmme; proppen bare forsvant og aldri kommet til svars igjen. Jeg hadde problem med å få passende størrelse på proppen, de var bittelitt for store eller for små. Så jeg endte opp med en sugepropp som passer alle avløp.

Får du kjøpt dem enkeltvis ? Har de ulike typer propper der?

En enkel rød propp som skal passe til alle oppvaskskummer. Passet ihvertfall min. To sorter, samme str begge. Koster jo bare 15 kr for en, så det skader jo ikke å prøve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...