Gjest Fortvilet forvirret forbanna Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 NAV har fattet vedtak om tilbakebetaling av bidragsforskudd og jeg har klaget ut fra at jeg mener jeg verken har forstått eller burde ha forstått at dette var en behovsprøvd ytelse. De mener at jeg har mottatt tilstrekkelig informasjon og jeg mener det motsatte Jeg har ikke aktivt søkt om bidragsforskuddet, men fikk vel rettigheten når eks-mannen søkte om å få slippe å betale bidrag (og han ble erklært bidragsudyktig). Siden har jeg ikke hørt fra Trygdekontoret for utenlandssaker som det het dengang før nå i vår da de varslet om at de hadde feilutbetalt bidragsforskudd til meg. De har avvist klagen min, men jeg har jo ikke lyst til å avfinne meg med det. Det står ikke opplyst om hvor jeg nå kan anke/klage avvisingen av klagen, men jeg kan da vel det? Hva bør jeg gjøre??? De vil at jeg skal tilbakebetale hele beløpet med 10 dgr betalingsfrist... Klagen ser også ut til å være behandlet av saksbehandleren. Det er da vel også dumt... Noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355167-nav-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ååååh, jeg blir så forb**** provosert av Nav! Har ikke ord! Ta kontakt med jussbuss, eller hva det heter. Der får du hjelp av jusstudenter - gratis. Det var på nyhetene senest i dag, der jussbuss frontet en sak for ei som var alenemor som måtte betale tilbake. Rot i papirer og saksgang fra Nav var det der, og de snakket om mange mørketall. Nav lovet i denne saken å rydde opp, dersom det viste seg at de hadde gjort noe feil. Jeg måtte også betale tilbake, men mener bestemt at det er helt feil. Jeg er bare så FED UP med hele Nav-systemet, at jeg får kvalmefornemmelser hver gang jeg får en konvolutt fra Nav i posten. Har gitt opp, rett og slett, og det er vel det de mener alle andre burde gjøre også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355167-nav-sukk/#findComment-3049631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.