Gå til innhold

Slapp pga mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest Slappogutilpass

I forgårs fikk jeg første mens etter å ha fått tatt ut en hormonspiral (den første og eneste jeg har hatt). De to siste dagene har jeg vært veldig slapp og sliten, ikke orket å være noe særlig oppe i går. Bare ligget, sovet innimellom, sovet hardt om nettene. I dag kom jeg meg ikke avsted til en avtale fordi jeg var så vanvittig slapp. Kom meg opp og fikk på meg skikkelige klær idag da. I firetida sto jeg opp etter å ha sovet siden kl. 12-13 fordi tlf. ringte. Siden da har jeg vært oppe selv om jeg føler meg utilpass.

Kan man bli sånn av mensen liksom? Tenker bare med gru på å måtte være satt ut slik hver mnd.... Opplevde ikke det før jeg fikk satt inn den spiralen, som jeg fikk satt inn pga sterke blødninger. Merker jo at det problemet er tilbake, men der finnes det jo andre tiltak...

Håper den slappheten skyldes noe annet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355169-slapp-pga-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...