Gå til innhold

NHD-Kan dette gå bra??

Anbefalte innlegg

Gjest helt uten nick i dag
Skrevet

Er ei dame som sliter meg psykiske problemer... Har ikke sett familien min på mange år. De bor på en helt annen kant av landet... Nå skal broren min gifte seg og jeg har bestilt fly billetter for å reise dit til jul... Kan dette gå bra?? Sliter med skrekkelig angst for å fly... Kommer jeg til å overleve??

Etter jeg bestilte billett har dagene mine blitt betraktelig vanskeligere for jeg er så redd...

Please NHD, skulle blitt så takknemlig for svar fra deg..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette kan helt klart gå meget bra. Flyturen vil som alltid gå bra. Du kommer til å ha angst. Det er meget ubehagelig, men heldigvis ufarlig :-)

Lykke til med reisen og festen :-)

Skrevet

Flyskrekk er noe dritt, men det er ikke farlig. Man blir jo vel så redd for å frike ut av angsten som for selve flyturen. Du vil overleve. Kjangsen for en å dø i en styrt er under 1: 1 000 000.

Men øh... Jeg vet selv hva flyskrekk er. Likevel har jeg alltid overlevd. Beste medisin mot flyskrekk er å fly. Evt. burde ikke legen din ha noe problem med å skrive ut f.eks. litt Sobril til deg hvis det kan hjelpe deg.

Skrevet

Be om sobril da :-) Jeg bruket å fly fint med sobril... skrekkslagen uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...