Gå til innhold

Skimming - ingen hindring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at du ikke har svar.

Det er bare du som ikke forstår.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

37

• megler Smekk

19

• ShitDiddelyDo

6

• BobbyPeru

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare du som ikke forstår.

Spørsmålet er rimelig enkelt:

Hva ville politiet gjort hvis de var nordmenn?

Gjest verinoca
Skrevet

Nettopp.

Nordmenn er statsborgere, Rumenske (eller hvor de nå kommer fra) bander som raider landet har gjort det veldig vanskelig for politiet å holde kriminaliteten under kontroll. Bandene kommer fritt inn, gjør det de vil, og stikker igjen.

Du kan ikke se en eneste negativ aspekt ved dette?

Gjest verinoca
Skrevet

Men de er ikke nordmenn. De er utlendinger som raider landet i 3 mnd av gangen. Politiet har engedigen jobb, kontra om dette var nordmenn som holdt seg innenfor landets grenser.

Skrevet

Nordmenn kan ikke stoppes på grensen.

Skrevet

Nordmenn er statsborgere, Rumenske (eller hvor de nå kommer fra) bander som raider landet har gjort det veldig vanskelig for politiet å holde kriminaliteten under kontroll. Bandene kommer fritt inn, gjør det de vil, og stikker igjen.

Du kan ikke se en eneste negativ aspekt ved dette?

Jo, jeg ser noe negativt med all kriminalitet, helt uavhengig av hudfargen på de som begår kriminaliteten.

Du har fremdeles ikke svart på det enkel spørsmålet jeg spurte om.

Gjest verinoca
Skrevet

Sør er positiv til innvandring by default, så om innvandrerne kun kommer for å ribbe oss, ser han noe positivt i det. All ære til ham for det, og god natt ;o)

Skrevet

Men de er ikke nordmenn. De er utlendinger som raider landet i 3 mnd av gangen. Politiet har engedigen jobb, kontra om dette var nordmenn som holdt seg innenfor landets grenser.

Det er da intet som forhindrer nordmenn i å gjøre akkurat det samme, så svar da: hva ville politiet ha gjort hvis de var nordmenn?

Gjest verinoca
Skrevet

Jo, jeg ser noe negativt med all kriminalitet, helt uavhengig av hudfargen på de som begår kriminaliteten.

Du har fremdeles ikke svart på det enkel spørsmålet jeg spurte om.

Du, jeg snakker ikke om hudfarge. Link opp til ett eneste innlegg der jeg snakker om hudfarge, kom med bevis for dine påstander. God natt :-)

Skrevet

Det er null problem å få tak i deler til skimmingutstyr i vanlge, lovlige butikker i Oslo. Så kan man sette det sammen selv. Det er ikke akkurat rakettforskning.

Gjest verinoca
Skrevet

Det er da intet som forhindrer nordmenn i å gjøre akkurat det samme, så svar da: hva ville politiet ha gjort hvis de var nordmenn?

Selvsagt det samme, men som jeg har skrevet flere ganger (du velger å overse det jeg skriver) jobben blir mye mye verre når de kriminelle sprer seg internasjonalt. Politiet sier det selv, kriminaliteten skjøt i været da grensene ble åpnet.

Mitt spørsmål til deg er: Hva er positivt ved dette?

Skrevet

Irrrelevant. Dette problemet kan løses ved at man har anledning til å stoppe kriminelle utlendinger på grensen.

Skrevet

Det er null problem å få tak i deler til skimmingutstyr i vanlge, lovlige butikker i Oslo. Så kan man sette det sammen selv. Det er ikke akkurat rakettforskning.

Derfor bør det blir slutt på "åpne" grenser.

Gjest verinoca
Skrevet

Hm, takes one to know one kanskje?

Skrevet

Du, jeg snakker ikke om hudfarge. Link opp til ett eneste innlegg der jeg snakker om hudfarge, kom med bevis for dine påstander. God natt :-)

Det er akkurat det samme om det er hudfarge eller statsborgerskap.

Skrevet

Hm, takes one to know one kanskje?

Det er rimelig grunnleggende, faktisk.

Skrevet

Derfor bør det blir slutt på "åpne" grenser.

Smart!

Så fordi en liten bande gjør noe ulovlig, skal vi stenge alle ANDRE ute!

Snakk om å rette baker for smed!

Skrevet

Selvsagt det samme, men som jeg har skrevet flere ganger (du velger å overse det jeg skriver) jobben blir mye mye verre når de kriminelle sprer seg internasjonalt. Politiet sier det selv, kriminaliteten skjøt i været da grensene ble åpnet.

Mitt spørsmål til deg er: Hva er positivt ved dette?

Det positive i åpne grenser (enten det er mellom Finnmark og Oslo, eller Sverige og Norge, eller Schengen) er selvsagt bevegelsesfriheten det gir oss.

Ja, selvsagt får vi noen av deres kriminelle, og de får nok noen av våre.

Du har fremdeles ikke svart på hva politiet skulle gjort med en norsk skimmingbande?

Skrevet

Irrrelevant. Dette problemet kan løses ved at man har anledning til å stoppe kriminelle utlendinger på grensen.

Jeg ser du ikke har svar, og det er åpenbart hvorfor.

Skrevet

Smart!

Så fordi en liten bande gjør noe ulovlig, skal vi stenge alle ANDRE ute!

Snakk om å rette baker for smed!

Da kan man begynne å gjøre noe med problemet. For eksempel ved å stoppe kriminelle på grensen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...