megler Smekk Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ser at du ikke har svar. Det er bare du som ikke forstår. 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Det er bare du som ikke forstår. Spørsmålet er rimelig enkelt: Hva ville politiet gjort hvis de var nordmenn? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Nettopp. Nordmenn er statsborgere, Rumenske (eller hvor de nå kommer fra) bander som raider landet har gjort det veldig vanskelig for politiet å holde kriminaliteten under kontroll. Bandene kommer fritt inn, gjør det de vil, og stikker igjen. Du kan ikke se en eneste negativ aspekt ved dette? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Spørsmålet er rimelig enkelt: Hva ville politiet gjort hvis de var nordmenn? Men de er ikke nordmenn. De er utlendinger som raider landet i 3 mnd av gangen. Politiet har engedigen jobb, kontra om dette var nordmenn som holdt seg innenfor landets grenser. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Spørsmålet er rimelig enkelt: Hva ville politiet gjort hvis de var nordmenn? Nordmenn kan ikke stoppes på grensen. 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Nordmenn er statsborgere, Rumenske (eller hvor de nå kommer fra) bander som raider landet har gjort det veldig vanskelig for politiet å holde kriminaliteten under kontroll. Bandene kommer fritt inn, gjør det de vil, og stikker igjen. Du kan ikke se en eneste negativ aspekt ved dette? Jo, jeg ser noe negativt med all kriminalitet, helt uavhengig av hudfargen på de som begår kriminaliteten. Du har fremdeles ikke svart på det enkel spørsmålet jeg spurte om. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Nordmenn kan ikke stoppes på grensen. Sør er positiv til innvandring by default, så om innvandrerne kun kommer for å ribbe oss, ser han noe positivt i det. All ære til ham for det, og god natt ;o) 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Men de er ikke nordmenn. De er utlendinger som raider landet i 3 mnd av gangen. Politiet har engedigen jobb, kontra om dette var nordmenn som holdt seg innenfor landets grenser. Det er da intet som forhindrer nordmenn i å gjøre akkurat det samme, så svar da: hva ville politiet ha gjort hvis de var nordmenn? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Jo, jeg ser noe negativt med all kriminalitet, helt uavhengig av hudfargen på de som begår kriminaliteten. Du har fremdeles ikke svart på det enkel spørsmålet jeg spurte om. Du, jeg snakker ikke om hudfarge. Link opp til ett eneste innlegg der jeg snakker om hudfarge, kom med bevis for dine påstander. God natt :-) 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Nordmenn kan ikke stoppes på grensen. Det er null problem å få tak i deler til skimmingutstyr i vanlge, lovlige butikker i Oslo. Så kan man sette det sammen selv. Det er ikke akkurat rakettforskning. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Det er da intet som forhindrer nordmenn i å gjøre akkurat det samme, så svar da: hva ville politiet ha gjort hvis de var nordmenn? Selvsagt det samme, men som jeg har skrevet flere ganger (du velger å overse det jeg skriver) jobben blir mye mye verre når de kriminelle sprer seg internasjonalt. Politiet sier det selv, kriminaliteten skjøt i været da grensene ble åpnet. Mitt spørsmål til deg er: Hva er positivt ved dette? 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Det er da intet som forhindrer nordmenn i å gjøre akkurat det samme, så svar da: hva ville politiet ha gjort hvis de var nordmenn? Irrrelevant. Dette problemet kan løses ved at man har anledning til å stoppe kriminelle utlendinger på grensen. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Det er null problem å få tak i deler til skimmingutstyr i vanlge, lovlige butikker i Oslo. Så kan man sette det sammen selv. Det er ikke akkurat rakettforskning. Derfor bør det blir slutt på "åpne" grenser. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Det er null problem å få tak i deler til skimmingutstyr i vanlge, lovlige butikker i Oslo. Så kan man sette det sammen selv. Det er ikke akkurat rakettforskning. Hm, takes one to know one kanskje? 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Du, jeg snakker ikke om hudfarge. Link opp til ett eneste innlegg der jeg snakker om hudfarge, kom med bevis for dine påstander. God natt :-) Det er akkurat det samme om det er hudfarge eller statsborgerskap. Hva ville politiet gjort hvis de var nordmenn? 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Hm, takes one to know one kanskje? Det er rimelig grunnleggende, faktisk. 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Derfor bør det blir slutt på "åpne" grenser. Smart! Så fordi en liten bande gjør noe ulovlig, skal vi stenge alle ANDRE ute! Snakk om å rette baker for smed! 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Selvsagt det samme, men som jeg har skrevet flere ganger (du velger å overse det jeg skriver) jobben blir mye mye verre når de kriminelle sprer seg internasjonalt. Politiet sier det selv, kriminaliteten skjøt i været da grensene ble åpnet. Mitt spørsmål til deg er: Hva er positivt ved dette? Det positive i åpne grenser (enten det er mellom Finnmark og Oslo, eller Sverige og Norge, eller Schengen) er selvsagt bevegelsesfriheten det gir oss. Ja, selvsagt får vi noen av deres kriminelle, og de får nok noen av våre. Du har fremdeles ikke svart på hva politiet skulle gjort med en norsk skimmingbande? 0 Siter
Sør Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Irrrelevant. Dette problemet kan løses ved at man har anledning til å stoppe kriminelle utlendinger på grensen. Jeg ser du ikke har svar, og det er åpenbart hvorfor. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Smart! Så fordi en liten bande gjør noe ulovlig, skal vi stenge alle ANDRE ute! Snakk om å rette baker for smed! Da kan man begynne å gjøre noe med problemet. For eksempel ved å stoppe kriminelle på grensen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.