Angustia Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Det er langt bedre å stoppe kriminelle utlendinger ved grensen før de får begått kriminelle handlinger. ''Det er langt bedre å stoppe kriminelle utlendinger ved grensen før de får begått kriminelle handlinger.'' Det hadde jo vært fint, men hvordan i all verden skal dette avdekkes og håndheves i praksis? Skal alle "utlendinger" stoppes for ekstra kontroller i tillegg til de strenge sikkerhetskavene som allerede eksisterer? 0 Siter
Sør Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 ''Det går liksom ikke opp for deg at jeg muligvis jobber med slikt? (Dog ikke ulovlig!)'' Du bør jo vite at jeg ikke er synsk ;-) Men det spiller ingen rolle. Mener du at det er vanlig å ta med seg dette inn i landet og du tror at de hadde edle hensikter? Jeg vet det ikke er forbudt å eie utstyret. ''Men det spiller ingen rolle. Mener du at det er vanlig å ta med seg dette inn i landet og du tror at de hadde edle hensikter?'' Det er ikke vanlig å ta det med sammensatt, men hver for seg er komponentene relativt "vanlige", og veldig vanskelig å identifisere. Et kamera har veldig mange bruksområder bortsett fra skimming. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest speer Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 ''Men det spiller ingen rolle. Mener du at det er vanlig å ta med seg dette inn i landet og du tror at de hadde edle hensikter?'' Det er ikke vanlig å ta det med sammensatt, men hver for seg er komponentene relativt "vanlige", og veldig vanskelig å identifisere. Et kamera har veldig mange bruksområder bortsett fra skimming. Med vennlig hilsen Hvis dette kan identifiseres som skimmingsutstyr av tollvesenet på grensens bør utstyret beslaglegges og personene nektes adgang til riket. Det bør ikke være vanskeligere enn det. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Hvis dette kan identifiseres som skimmingsutstyr av tollvesenet på grensens bør utstyret beslaglegges og personene nektes adgang til riket. Det bør ikke være vanskeligere enn det. Enig! 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 ''Men det spiller ingen rolle. Mener du at det er vanlig å ta med seg dette inn i landet og du tror at de hadde edle hensikter?'' Det er ikke vanlig å ta det med sammensatt, men hver for seg er komponentene relativt "vanlige", og veldig vanskelig å identifisere. Et kamera har veldig mange bruksområder bortsett fra skimming. Med vennlig hilsen Du er litt for flink til å bortforklare. Ingen skal beskylde deg for ikke å være i god tro ihverfall:-) 0 Siter
Sør Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Du er litt for flink til å bortforklare. Ingen skal beskylde deg for ikke å være i god tro ihverfall:-) Poenget er ikke at jeg tror skimmingbanden bruker kamera til noe annet, men at vanlige folk gjerne reiser med kamera, og mye annet elektronikkutstyr. Noen av oss jobber jo med slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.