Gjest kan ikke reglene Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Du har tidligere nevnt at fylksmannen mente det ville komme nye retningslinjer for helspersonell ang det nye førerkortforskriften. Vet du om de har kommet, har du i tilfelle en link. Har også et spørsmål om hva en "prioritert" pasient er. Dvs retningslinjer for hvordan det skal vurderes, hva som skal legges til grunn osv. Har du en link? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Den var lovet i løpet av oktober (2010?), men har ikke kommet. Prioriteringsveilederen IS-1582: http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00087/Prioriteringsveilede_87409a.pdf 0 Siter
Gjest kan ikke reglene Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar. Kan du evt legge ut de nye retningslinjene for HP i førerkortsaker når de kommer? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar. Kan du evt legge ut de nye retningslinjene for HP i førerkortsaker når de kommer? Selvsagt skal jeg gjøre det :-) 0 Siter
Gjest kan ikke reglene Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Selvsagt skal jeg gjøre det :-) Takk ser nå at jeg har lagt svaret feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.