Gjest undrende Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg er en forholdsvis kortvokst type på 19 år. Jeg er litt i overkant av 1.70. Jeg lurer litt på om det går an å spise noe spesielt for å øke veksten litt. Høyden har alltid vært et litt følsomt emne. Skulle ønske meg 10 cm til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Hei undrende Det er dessverre ikke noe mat som kan påvirke høydeveksten din når du er blitt 19 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekymret mor 1 Skrevet 5. oktober 2001 Del Skrevet 5. oktober 2001 Hei undrende Det er dessverre ikke noe mat som kan påvirke høydeveksten din når du er blitt 19 år. Er det noe å gjøre hvis gutten bare er 7 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 Er det noe å gjøre hvis gutten bare er 7 år? Hei Bekymret mor 1 For et 7 år gammelt barn vil kosten spille en stor rolle for veksten. Det viktigste er at barnet spiser nok mat totalt til å dekke behovene sine. Det er en fordel å spise varierte typer matvarer for å få nok av alle de ulike næringsstoffene. Dersom du er bekymret for veksten til barnet ditt bør du ta det opp med helsestasjonen eller primærlegen til barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.