Gå til innhold

schizofreni

Gjest angst syker

Anbefalte innlegg

Gjest angst syker
Skrevet

Hei jeg er en gutt på 19 som har slitt med alvorlig angst som har gjort at jeg har isolert meg i flere år. Og har hatt en del psykotikse symtomer. MEN de har vært varierendene i intensitet. De har ikke vært stabile Gjenom flere år men kommet og gått får en del behandling Av psykolog men det virker nesten motsatt en den virker som linderne . Jeg har snakket med flere psykologer. Og de fleste som behandler meg har vært ening om at jeg ikke er schizofren da det mangler for mange kriterier. Men I Sommer etter at jeg begynte og gå ut av huset og jobbe med angsten merket jeg at det kom noen psykotiske symtomer jeg begynte og føle at mennesker kunne lese hva jeg tenkte og at de kunne se gjenom øyene mine. Jeg hadde problmer med det en periode og så begynte det og lette i gjen. MEN Så har jeg begynt og få veldig mye av de psykotiske symtomene. Men jeg Klarer og tenke at de er urimelige og at det er innbilndning men de kommer og går hele tiden. Noen dager innser jeg at det er tull og tenke sånn mens andere dager kan jeg bli så usikker at jeg nesten tror at det er vrikelighet mens noe dager senere går de over. Men det jeg har merket meg er at etter at jeg har begynt og gå mye turer på dag tid og jobbet mye med angsten på engen hånd merker jeg at de symtomne blir midere men så dukker de opp i gjen når jeg ikke er mye ute og jobber med angsten. SÅ det jeg lurer på er om jeg det er en mulighet for at jeg lider av en psykose el schizofrenni ut i fra det jeg skriver her For jeg føler meg usikker men tenker at alle problemne mine er ren angst. El om jeg er på vei inn i en alvorlig sinnslidelse. jeg blir så usikker for min psykolog klarer ikke og svare meg og jeg Får høre ulike Svar fra ulike behandlere som behandler meg. Takker for svar

Skrevet

Jeg trodde at hvis man tenkte at folk kunne lese tankene ens, at man allerede hadde en alvorlig sinnslidelse, jeg, uten at jeg påpeker meg noen ekspertise i det hele tatt...

Men - hvorfor skulle det nødvendigvis bare bli verre av den grunn? Har det ikke gått litt opp og ned de siste åra, sier du? Da er det sikkert sånn det i verste fall vil fortsette, ev. at du blir bedre med bedre tilpasset hjelp...

Gjest En tanke
Skrevet

Er bra du kommer deg ut, og at du føler det hjelper :)

Det verste en kan gjøre...uansett hva det er en sliter med, er å isolere seg totalt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg finner ikke svaret fra fag persjoner hvor finner jeg det el jeg har kansje ikke blitt svart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...