Gå til innhold

Terapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe fore seg å snakke paranoia med psykiateren?

Skrevet

Hvorfor ikke?

Han mater meg jo mer og mer inn i galskapen. Når jeg går ut derifra skjønner jeg at jeg har driti på draget.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Han mater meg jo mer og mer inn i galskapen. Når jeg går ut derifra skjønner jeg at jeg har driti på draget.

Bytte terapeut?

Skrevet

Bytte terapeut?

Nei, har er utmerket!

Han lærer meg ting.

Skrevet

Nei, har er utmerket!

Han lærer meg ting.

men du maser til nhd????

Skrevet

men du maser til nhd????

Maser da ikke "til" NHD... har dessuten akkurat nylig fått denne terapeuten.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om psykoterapien er av riktig type, vil en god del pasienter ha nytte av dette. Det bør derfor prøves ut og evalueres. Det som etter 2-3 mnd blir klart bedre, bør fortsette. De som ikke responderer må stole på medisinen.

Skrevet

Om psykoterapien er av riktig type, vil en god del pasienter ha nytte av dette. Det bør derfor prøves ut og evalueres. Det som etter 2-3 mnd blir klart bedre, bør fortsette. De som ikke responderer må stole på medisinen.

Hm, ok, takk for svar.

Men kan ikke helt skjønne at det virkelig er paranoia og vrangforestillinger, da... folk tror sikkert jeg er en normal fyr, og jeg innrømmer jo paranoiaen! Virker så rart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...