DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Har det noe fore seg å snakke paranoia med psykiateren? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Skrevet 30. oktober 2010 Hvorfor ikke? Han mater meg jo mer og mer inn i galskapen. Når jeg går ut derifra skjønner jeg at jeg har driti på draget. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Han mater meg jo mer og mer inn i galskapen. Når jeg går ut derifra skjønner jeg at jeg har driti på draget. Bytte terapeut? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Skrevet 30. oktober 2010 Bytte terapeut? Nei, har er utmerket! Han lærer meg ting. 0 Siter
merkelige Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Nei, har er utmerket! Han lærer meg ting. men du maser til nhd???? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Skrevet 30. oktober 2010 men du maser til nhd???? Hm? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Skrevet 30. oktober 2010 men du maser til nhd???? Maser da ikke "til" NHD... har dessuten akkurat nylig fått denne terapeuten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Om psykoterapien er av riktig type, vil en god del pasienter ha nytte av dette. Det bør derfor prøves ut og evalueres. Det som etter 2-3 mnd blir klart bedre, bør fortsette. De som ikke responderer må stole på medisinen. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Skrevet 30. oktober 2010 Om psykoterapien er av riktig type, vil en god del pasienter ha nytte av dette. Det bør derfor prøves ut og evalueres. Det som etter 2-3 mnd blir klart bedre, bør fortsette. De som ikke responderer må stole på medisinen. Hm, ok, takk for svar. Men kan ikke helt skjønne at det virkelig er paranoia og vrangforestillinger, da... folk tror sikkert jeg er en normal fyr, og jeg innrømmer jo paranoiaen! Virker så rart... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.