Gå til innhold

Hva er det med dolere-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffda, leste Holmes' svar først, og skjønner at jeg kunne spart meg den latteren. Antok det hadde ført til - eh, utagerende krangling eller noe sånt jeg... ;-)

Folk er stort sett mye snillere med hverandre i normale diskusjoner enn i innleggsform, så på småprat var de fleste venner :-) Jeg var på et doltreff, kun av nysgjerrighet, og alle var snille med hverandre. Diskusjonene ble også snillere etter at folk fikk en slags relasjon. Jeg likte småprat og syntes godt den kunne blitt gjenopprettet - sammen med forum for livssyn og etikk (DER var det mye krangling.. )

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• hulkert

5

• ShitDiddelyDo

5

• nitty-gritty

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det finnes nok en god gjeng som liker å rulle seg i egen fortreffelighet også. Når skal de skjønne at det er lettere å finne gode argumenter enn å finne noen som gidder å høre på dem?

Ellers er nok jeg selv en blanding. Jeg er her kun av kjedsomhet, kan av og til bli imponert over egne utsagn, liker at trådene mine blir lange, går aldri til personangrep men sier en masse vås bare for egen underholdnings skyld. Tidtrøyte er vel ofte en bedre betegnelse enn underholdning.

Men jeg kan bare bruke noen timer her i bittesmå raptuses før jeg får en diger klump i magen som forteller meg at jeg kaster bort tida mi. Da følger noen dager med tvangsnevrotisk sjekking av trådene jeg har deltatt i og cold turcey på å selv skrive noe, helt til trådene er helt og fullstendig glemt og utdødd og jeg atter en gang kan konsentrere meg om viktige ting.

''Jeg er her kun av kjedsomhet, kan av og til bli imponert over egne utsagn, liker at trådene mine blir lange, går aldri til personangrep men sier en masse vås bare for egen underholdnings skyld'' *LOL* Søtt:)

Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Hehe ja det er faktisk nøyaktig sånn det er!

Skrevet

Jeg har ikke lest ett eneste innlegg i den tråden:-)

Skrevet

''Jeg er her kun av kjedsomhet, kan av og til bli imponert over egne utsagn, liker at trådene mine blir lange, går aldri til personangrep men sier en masse vås bare for egen underholdnings skyld'' *LOL* Søtt:)

Nå kjenner jeg svært lite til deg, men passer det ikke på flere tror du? :-) Mulig de fleste andre kverulanter er mer interessert i å diskutere person enn jeg er. Jeg gidder ikke engang svare på personangrep. Er nok immun mot nettopp det :-p

Gjest freppedamen
Skrevet

Det er egentlig veldig, veldig skremmende - av flere årsaker.

Både på grunn av selve politikken, og ikke minst på grunn av velgernes uvitenhet om den. Jeg så en undersøkelse for en studn siden som viste at store deler av Frps velgere faktisk er uenig i partiets politikk. Det de hovedsakelig er for er "la oss være jævlige med innvandrere"-delen.

Med vennlig hilsen

Nå bedriver du simpel generalisering.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg kan oppsummere tråden uten å ha lest den.

- Noen generaliserer rundt romfolket.

- Noen, også her velger jeg å ikke nevne nick, drar debatten over på generaliseringer.

- Noen kommenterer dette.

- Dette kommenterer over 500 innlegg.

- Tråden begynner nå og dreie seg om personer, og "huff, er det deg igjen", er en gjenganger.

- Noen kommenterer svaret med "klarer du ikke å holde deg til saken og må ty til personangrep?".

- Dette kommenteres med noe sånt som: "Det er ikke jeg som driver personangrep, men du".

- Nå følger 500 innlegg om hvem som egentlig driver personangrep.

- Noen slenger ut en diagnose.

- Nå følger 500 innlegg om diskusjoner rundt diagnoser, og en sidetråd på Webmaster-forumet.

- Denne tråden når også et firesifra antall innlegg om diagnoser, personangrep og hvem som sa hva, kun på et par timer.

Og sånn går dagene!

Fin oppsummering.

Kan lese den og droppe tråden. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fin oppsummering.

Kan lese den og droppe tråden. :-)

''Kan lese den og droppe tråden. :-)''

Det som er så genialt er at den fungerer for en hel del tråder. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Kan lese den og droppe tråden. :-)''

Det som er så genialt er at den fungerer for en hel del tråder. :)

Ja, jeg gjenkjenner jo det!

Og det var jo derfor denne oppsummeringen var genial. :-)

Skrevet

Nei??? Det bare virker sånn.

Nei, det virker ikke sånn heller.

Gjest freppedama
Skrevet

Nei, det virker ikke sånn heller.

Det å hevde at frp-velgere stemmer på partiet for "å være jævlige med innvandrere" er fordummende generalisering.

Skrevet

Det å hevde at frp-velgere stemmer på partiet for "å være jævlige med innvandrere" er fordummende generalisering.

Hvor har jeg skrevet det?

Skrevet

Ovenfor?

Da foreslår jeg du leser det igjen. Gjerne med en voksenperson som kan forklare det for deg! ;-)

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Da blir det også rart å delta i en diskusjon om at den er blitt så lang.

Synes du det?

Gjest freppedama
Skrevet

Da foreslår jeg du leser det igjen. Gjerne med en voksenperson som kan forklare det for deg! ;-)

Nå er du ufin;(

Skrevet

Nå kjenner jeg svært lite til deg, men passer det ikke på flere tror du? :-) Mulig de fleste andre kverulanter er mer interessert i å diskutere person enn jeg er. Jeg gidder ikke engang svare på personangrep. Er nok immun mot nettopp det :-p

Passer nok fint på flere ja, men de færreste har selvinnsikt og mot nok til å "skrive det høyt" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...