Gå til innhold

Hver fjerde Frp velger vil innføre dødsstraff.

Anbefalte innlegg

Meg bekjent står det intet i partiprogrammet at Frp er for dødsstraff.

Du er inne på noe interessant - det er visstnok intet annet parti i Norge hvor innholdet av partiprogrammet og de som støtter partiet spriker så mye som for Frp.

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

66

• Angustia

7

• ShitDiddelyDo

4

• hulkert

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

''segunda satt da Frp-velgere i et ufortjent GODT lys. Sannheten om frps velgere er faktisk langt VERRE:''

Nu generaliserer du. Nesten halvparten av velgerne til Frp er helt imot dødsstraff.

''Nu generaliserer du. Nesten halvparten av velgerne til Frp er helt imot dødsstraff.''

Det var da akkurat det Sør refererte til?

Utover det er jeg totalt uforstående til argumenter for dødsstraff, fattige land eller ikke. "Det er galt å drepe, derfor dreper vi deg." ??

I lys av at over halvparten av Frps velgere støtter dødsstraff, her er det Per Sandberg sier om emnet:

''- Dødsstraff er en inhuman og foreldet straffemetode som Frp er motstander av. For partiets del er det helt uaktuelt å ta en debatt om dødsstraff i Norge, sier Sandberg, som også leder Stortingets justiskomité''

Så den han sier er altså at over halvparten av de som støtter partiet er tilhenger av en "inhuman og foreldet straffemetode".

Hva sier det om Frp?

Med vennlig hilsen

I lys av at over halvparten av Frps velgere støtter dødsstraff, her er det Per Sandberg sier om emnet:

''- Dødsstraff er en inhuman og foreldet straffemetode som Frp er motstander av. For partiets del er det helt uaktuelt å ta en debatt om dødsstraff i Norge, sier Sandberg, som også leder Stortingets justiskomité''

Så den han sier er altså at over halvparten av de som støtter partiet er tilhenger av en "inhuman og foreldet straffemetode".

Hva sier det om Frp?

Med vennlig hilsen

Veldig lite.

''Nu generaliserer du. Nesten halvparten av velgerne til Frp er helt imot dødsstraff.''

Det var da akkurat det Sør refererte til?

Utover det er jeg totalt uforstående til argumenter for dødsstraff, fattige land eller ikke. "Det er galt å drepe, derfor dreper vi deg." ??

Neida, han generaliserer og bruker dette som bevis på at Frp-velgere er "så mye værre".

Annonse

Neida, han generaliserer og bruker dette som bevis på at Frp-velgere er "så mye værre".

Du er igjen avslørt i blank løgn, Speer:

Du skrev:

''Neida, han generaliserer og bruker dette som bevis på at Frp-velgere er "så mye værre".''

Men det jeg faktisk skrev var at

''Sannheten om frps velgere er faktisk langt VERRE:''

Bemerk, "Sannheten" er verre.

Og den "Sannheten" som er "verre" er at ikke bare 25% men over halvparten av Frps velgere er for dødsstraff.

Gjest harikkenickfortiden

Ja, Frp-ere er INDIVIDER som har VALGT å støtte opp om Frps politikk. Handling.

Og dette gjelder selvsagt for medlemmer av ALLE politiske partier.

Likt som en person som har VALGT å være muslim, som voksen. alle har et valg. det betyr ikke at alle muslimer er terrorister.

Likt som en person som har VALGT å være muslim, som voksen. alle har et valg. det betyr ikke at alle muslimer er terrorister.

Man kan kritisere folk for en HANDLING. F. eks. å melde seg inn i et politisk parti.

At man er muslim/kristen/jøde sier fint lite om hvilke HANDLING vedkommende gjør.

Gjest Nickløsheletiden

Ja, Frp-ere er INDIVIDER som har VALGT å støtte opp om Frps politikk. Handling.

Og dette gjelder selvsagt for medlemmer av ALLE politiske partier.

''Ja, Frp-ere er INDIVIDER som har VALGT å støtte opp om Frps politikk''

Romfolk er INDIVIDER som har VALGT å ødelegge hus.

''Ja, Frp-ere er INDIVIDER som har VALGT å støtte opp om Frps politikk''

Romfolk er INDIVIDER som har VALGT å ødelegge hus.

Nei, det er INDIVIDER som har valgt å ødelegge et hus, og de er (trolig) romfolk. Men det er ikke "romfolk" (generelt) som er ansvarlig for det. Det er kun de få individene som gjorde det, som utgjør en liten prosentandel av romfolk.

Du forsøker å ta kriminaliteten til noen få personer, og gjøre "romfolket" ansvarlig for det.

Man kan kritisere folk for en HANDLING. F. eks. å melde seg inn i et politisk parti.

At man er muslim/kristen/jøde sier fint lite om hvilke HANDLING vedkommende gjør.

Jo, for muslimene har jo fått et litt dårlig rykte, (selv om det er helt urimelig, da de fleste muslimer ikke er ekstreme) og hvis en da velger å være muslim, så må en forvente at NOEN har mye imot dem, pga andre muslimers handling. Jeg har faktisk muslimer i min nærmeste familie, og vet også mye om deres kultur, og hvordan de KAN oppføre seg. Kunne skrevet mange eksempler her, men ser ingen hensikt i det.

Dette er jo det samme du egentlig skriver: Frp er så ekstreme i sine meninger og forslag, så da er ALLE frp politikere og velgere helt forskrudde, og skulle vært sendt ut av landet.

Du er faktisk ikke noe mindre fordømmende enn alle andre her inne på dol.

Nei, det er INDIVIDER som har valgt å ødelegge et hus, og de er (trolig) romfolk. Men det er ikke "romfolk" (generelt) som er ansvarlig for det. Det er kun de få individene som gjorde det, som utgjør en liten prosentandel av romfolk.

Du forsøker å ta kriminaliteten til noen få personer, og gjøre "romfolket" ansvarlig for det.

Og likt mener du om Frp politikere og velgere.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

''Nei, det er INDIVIDER som har valgt å ødelegge et hus, og de er (trolig) romfolk''

He he,trolig romfolk?

Du er ikke helt på nett! (og nå kommer det sikkert svar i fra deg om at jeg avslørte mitt sanne jeg)

''Men det er ikke "romfolk" (generelt) som er ansvarlig for det. Det er kun de få individene som gjorde det, som utgjør en liten prosentandel av romfolk''

Det er ikke Frp-velgere generelt som vil innføre dødsstraff heller.

''Du forsøker å ta kriminaliteten til noen få personer, og gjøre "romfolket" ansvarlig for det''

Du førsøker å gjøre Frp-velgere ansvarlig for en mening noen få av dem har.

Ps. Selv stemmer jeg ikke Frp og vil aldri komme til å stemme et parti som vil rive ned velferdsordningene vi har.

Jo, for muslimene har jo fått et litt dårlig rykte, (selv om det er helt urimelig, da de fleste muslimer ikke er ekstreme) og hvis en da velger å være muslim, så må en forvente at NOEN har mye imot dem, pga andre muslimers handling. Jeg har faktisk muslimer i min nærmeste familie, og vet også mye om deres kultur, og hvordan de KAN oppføre seg. Kunne skrevet mange eksempler her, men ser ingen hensikt i det.

Dette er jo det samme du egentlig skriver: Frp er så ekstreme i sine meninger og forslag, så da er ALLE frp politikere og velgere helt forskrudde, og skulle vært sendt ut av landet.

Du er faktisk ikke noe mindre fordømmende enn alle andre her inne på dol.

1,5 MILLIARDER muslimer er åpenbart ikke kollektivt ansvarlige for det andre muslimer måtte finne på.

Frp-medlemmer har meldt seg inn i, og støtter et politisk parti, og har derved begått en handling (som individer). Samme som medlemmer i andre politiske partier.

Ja, men det er fordi de har begått en HANDLING på individuelt nivå. Ingen er født frp'er.

Utrolig så sta du er, og stolt. Du kan aldri innrømme at andre har rett. Det du mener nå er ren og skjær kverulering.

''Nei, det er INDIVIDER som har valgt å ødelegge et hus, og de er (trolig) romfolk''

He he,trolig romfolk?

Du er ikke helt på nett! (og nå kommer det sikkert svar i fra deg om at jeg avslørte mitt sanne jeg)

''Men det er ikke "romfolk" (generelt) som er ansvarlig for det. Det er kun de få individene som gjorde det, som utgjør en liten prosentandel av romfolk''

Det er ikke Frp-velgere generelt som vil innføre dødsstraff heller.

''Du forsøker å ta kriminaliteten til noen få personer, og gjøre "romfolket" ansvarlig for det''

Du førsøker å gjøre Frp-velgere ansvarlig for en mening noen få av dem har.

Ps. Selv stemmer jeg ikke Frp og vil aldri komme til å stemme et parti som vil rive ned velferdsordningene vi har.

''Det er ikke Frp-velgere generelt som vil innføre dødsstraff heller.''

Det er over halvparten av dem, hvilket er betydelig flere enn den bittelille prosentandelen av romfolket som ødela husene.

Uansett, folk er medlemmer i Frp gjennom handling (de melder seg inn fordi de støtter opp om det de mener), mens romfolket blir født som romfolk. Ingen handling.

1,5 MILLIARDER muslimer er åpenbart ikke kollektivt ansvarlige for det andre muslimer måtte finne på.

Frp-medlemmer har meldt seg inn i, og støtter et politisk parti, og har derved begått en handling (som individer). Samme som medlemmer i andre politiske partier.

"1,5 MILLIARDER muslimer er åpenbart ikke kollektivt ansvarlige for det andre muslimer måtte finne på."

hvorfor er de ikke ansvarlige, og hvorfor er det åpenbart?

"Frp-medlemmer har meldt seg inn i, og støtter et politisk parti, og har derved begått en handling (som individer). Samme som medlemmer i andre politiske partier."

Og en muslim har aktivt valgt å ikke skifte religion som voksen, og har derved begått en handling.

MIn mening er altså ikke at en muslim er ansvarlig for andre ekstreme muslimer handlinger, likt som frp har personer med rare ytringer, som jeg ikke tar ansvar for.

Hvis du hadde tenkte å bruke det imot meg.

Utrolig så sta du er, og stolt. Du kan aldri innrømme at andre har rett. Det du mener nå er ren og skjær kverulering.

Nei, her er det du som kverulerer.

Det er en helt åpenbar forskjell mellom noe man er født som (kvinne, svart, svenske, jøde, osv), og noe man begår en individuell handling og melder seg inn i (som Frp, Ap, Sv, osv.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...