Gjest jakten på en terapeut Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hvor finner jeg dem? Har fått avslag fra de fleste med avtale. Noen linker? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Det finner du på hjemmesidene til ditt regionale helseforetak -RHF. Sør-Øst, Vest, Midt og Nord. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Det finner du på hjemmesidene til ditt regionale helseforetak -RHF. Sør-Øst, Vest, Midt og Nord. Her er et eksempel: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4032621 0 Siter
Gjest jakten på en terapeut Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Det finner du på hjemmesidene til ditt regionale helseforetak -RHF. Sør-Øst, Vest, Midt og Nord. Men NHD, Har du lest mitt innlegg for fort ?Eller så er det noe på den siden jeg har oversett Jeg er ikke på jakt etter terapeuter med drifttilskud men refusjonsavtale. Det er to forskjellige ting. En terapeut jeg vet om har refusjonavtale men ikke driftstilskudd. Det vil si at jeg med frikort kan betale 200 kroner timen, uten frikort 500 kroner. Jeg har fått avslag fra alle med driftstilskudd, derfor forsøker jeg å finne en liste over terapeuter med refusjonsavtale (hvis det finnes) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Men NHD, Har du lest mitt innlegg for fort ?Eller så er det noe på den siden jeg har oversett Jeg er ikke på jakt etter terapeuter med drifttilskud men refusjonsavtale. Det er to forskjellige ting. En terapeut jeg vet om har refusjonavtale men ikke driftstilskudd. Det vil si at jeg med frikort kan betale 200 kroner timen, uten frikort 500 kroner. Jeg har fått avslag fra alle med driftstilskudd, derfor forsøker jeg å finne en liste over terapeuter med refusjonsavtale (hvis det finnes) Beklager. Disse opplysningene vil du få hos NAV/Helfo. 0 Siter
Gjest ikke nav Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Beklager. Disse opplysningene vil du få hos NAV/Helfo. Nav har ingen overikt over hvilke behandlere som har avtale. Det kan godt hende Helfo har det, så det uttaler jeg meg ikke om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.