Gjest Mor Muffins Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Går det an å servere posemuffins til uventede gjester? Selv rørte jeg sammen en pose i full fart og stekte og serverte nystekte og varme med melis på. Men har i ettertid fått signaler på at det ikke er passende kaffemat. Syns muffins er godt, jeg da men, kansje jeg er litt barnslig av meg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Passende kaffemat? Uventede kaffegjester hadde fått kaffe hos meg ;-) Har sjelden noe i fryseren eller kjeks/sjokolade i skapet... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hadde blitt kjempeglad om jeg fikk muffins til kaffen jeg. Hadde vel i grunnen blitt glad uansett hva andre serverte til kaffen. Er i grunnen glad bare jeg får kaffe ;-) 0 Siter
Gjest Helt greit Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Gjestene vet vel ikke at du ikke har satt sammen ingrediensene selv?? Kos dere!! 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 What? Uventede gjester som ikke synes det er passende?? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Høres ut som om du har hatt upassende gjester. Muffinsen er det ikke noe galt med. 0 Siter
Gjest Mor Muffins Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Høres ut som om du har hatt upassende gjester. Muffinsen er det ikke noe galt med. Var ikke kaffegjestene som klaga, og alle muffinsene forsvant. Men jeg nevnte på jobben at jeg hadde fått uvendtede gjester og hadde servert muffins. Da var det en av kollegene som reagerte og sa at man ikke kunne servere muffins til gjester. Det var noe man serverte til barneselskap. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Var ikke kaffegjestene som klaga, og alle muffinsene forsvant. Men jeg nevnte på jobben at jeg hadde fått uvendtede gjester og hadde servert muffins. Da var det en av kollegene som reagerte og sa at man ikke kunne servere muffins til gjester. Det var noe man serverte til barneselskap. He he, godt det ikke var gjestene da. Hun kollegaen din høres ut som en lite kreativ dame. 0 Siter
Gjest Helt greit Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Var ikke kaffegjestene som klaga, og alle muffinsene forsvant. Men jeg nevnte på jobben at jeg hadde fått uvendtede gjester og hadde servert muffins. Da var det en av kollegene som reagerte og sa at man ikke kunne servere muffins til gjester. Det var noe man serverte til barneselskap. Ja, for det sier jo muffinsloven Noe sier meg at det ikke er første gang denne damen kommer med negative kommentarer, hun er sikkert av den pessimistiske typen...? 0 Siter
Gjest Mor Muffins Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, for det sier jo muffinsloven Noe sier meg at det ikke er første gang denne damen kommer med negative kommentarer, hun er sikkert av den pessimistiske typen...? Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Supert det da ) Jeg hadde mest sannsynlig ikke servert noe til uventede gjester siden vi stort sett ikke har noe. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Sier du UVENTEDE gjester!? I så fall synes jeg muffins var langt mer enn de kunne forvente! :-) Hos meg/oss hadde de fått en kaffe- eller tekopp og en sjokoladebit eller kjeks fra skuffen, om jeg hadde. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hos meg hadde de fått brødmat, for jeg har ikke hverken kakeblanding eller søtsaker i hus..... Synes du behandlet dine uventende gjester på en flott måte;) 0 Siter
Gjest villevi Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Det hadde sikkert vært mer PK med vafler eller ei fæl eplekake, men jeg hadde elsket å få servert muffins 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Upassende?? Muffins er da vel strålende kaffemat? Hos meg får vanligvis ikke uventede gjester annet enn te eller kaffe ) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 hahaha, hvem er det som mener at det ikke er bra nok? 0 Siter
Maya Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Så du ikke God Kveld Norge. Der var kona til Vinnie. Ukronet muffinsdronning ) Så muffins er da så in som bare det, og selvfølgelig helt riktig å servere ) Det må du påpeke til kollegaen din på mandag ) 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer. Hvorfor mangler hun manerer da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.