Gå til innhold

muffins

Gjest Mor Muffins

Anbefalte innlegg

Gjest Mor Muffins
Skrevet

Går det an å servere posemuffins til uventede gjester? Selv rørte jeg sammen en pose i full fart og stekte og serverte nystekte og varme med melis på. Men har i ettertid fått signaler på at det ikke er passende kaffemat. Syns muffins er godt, jeg da men, kansje jeg er litt barnslig av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passende kaffemat?

Uventede kaffegjester hadde fått kaffe hos meg ;-)

Har sjelden noe i fryseren eller kjeks/sjokolade i skapet...

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad om jeg fikk muffins til kaffen jeg. Hadde vel i grunnen blitt glad uansett hva andre serverte til kaffen. Er i grunnen glad bare jeg får kaffe ;-)

Gjest Helt greit
Skrevet

Gjestene vet vel ikke at du ikke har satt sammen ingrediensene selv??

Kos dere!!

Skrevet

What? Uventede gjester som ikke synes det er passende??

Gjest Hulderen
Skrevet

Høres ut som om du har hatt upassende gjester. Muffinsen er det ikke noe galt med.

Gjest Mor Muffins
Skrevet

Høres ut som om du har hatt upassende gjester. Muffinsen er det ikke noe galt med.

Var ikke kaffegjestene som klaga, og alle muffinsene forsvant. Men jeg nevnte på jobben at jeg hadde fått uvendtede gjester og hadde servert muffins. Da var det en av kollegene som reagerte og sa at man ikke kunne servere muffins til gjester. Det var noe man serverte til barneselskap.

Gjest Hulderen
Skrevet

Var ikke kaffegjestene som klaga, og alle muffinsene forsvant. Men jeg nevnte på jobben at jeg hadde fått uvendtede gjester og hadde servert muffins. Da var det en av kollegene som reagerte og sa at man ikke kunne servere muffins til gjester. Det var noe man serverte til barneselskap.

He he, godt det ikke var gjestene da. Hun kollegaen din høres ut som en lite kreativ dame.

Gjest Helt greit
Skrevet

Ja, for det sier jo muffinsloven ;)

Noe sier meg at det ikke er første gang denne damen kommer med negative kommentarer, hun er sikkert av den pessimistiske typen...?

Gjest Mor Muffins
Skrevet

Ja, for det sier jo muffinsloven ;)

Noe sier meg at det ikke er første gang denne damen kommer med negative kommentarer, hun er sikkert av den pessimistiske typen...?

Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer.

candyqueen_83
Skrevet

Supert det da :o) Jeg hadde mest sannsynlig ikke servert noe til uventede gjester siden vi stort sett ikke har noe.

Gjest Elextra
Skrevet

Sier du UVENTEDE gjester!?

I så fall synes jeg muffins var langt mer enn de kunne forvente! :-)

Hos meg/oss hadde de fått en kaffe- eller tekopp og en sjokoladebit eller kjeks fra skuffen, om jeg hadde.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hos meg hadde de fått brødmat, for jeg har ikke hverken kakeblanding eller søtsaker i hus.....;)

Synes du behandlet dine uventende gjester på en flott måte;)

Gjest villevi
Skrevet

Det hadde sikkert vært mer PK med vafler eller ei fæl eplekake, men jeg hadde elsket å få servert muffins :)

Skrevet

Upassende?? Muffins er da vel strålende kaffemat? Hos meg får vanligvis ikke uventede gjester annet enn te eller kaffe :o)

Skrevet

hahaha, hvem er det som mener at det ikke er bra nok?

Skrevet

Så du ikke God Kveld Norge. Der var kona til Vinnie. Ukronet muffinsdronning :o) Så muffins er da så in som bare det, og selvfølgelig helt riktig å servere :o)

Det må du påpeke til kollegaen din på mandag :o)

Skrevet

Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun er veldig opptatt av hva som er god skikk og bruk, og gode manerer.

Hvorfor mangler hun manerer da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...