Gå til innhold

Avtalespesialister

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Gjest jakten på en terapeut
Skrevet

og de som bare har refusjonsavtale da? Står de også der?

Gjest nysgjerrigheten lengeleve
Skrevet

Under Helse sør-øst, Vestfold, ser jeg Ola Brønstad. Han jobber blant annet som psykiater på et autismesenter. Vet du om han også tar imot "vanlige" pasienter?

Skrevet

og de som bare har refusjonsavtale da? Står de også der?

Jeg tror det ligger i tittelen på tråden :-)

Gjest nysgjerrigheten lengeleve
Skrevet

Fant svar på spørsmålet mitt selv, jeg. Var jo bare til å google litt.

Gjest jakten på en terapeut
Skrevet

Jeg tror det ligger i tittelen på tråden :-)

Det er en forskjell på avtalespesialister, og de som bare refusjonsavtale, har jeg nettopp lært meg. En som har refusjonsavtale tar mindre betalt enn en terapeut uten avtale, men det går ikke på frikortet. Jeg skal antakelig begynne hos en terapeut som tar 200 kroner timen hvis jeg jeg har frikort. Uten frikort tar hun 500kroner.

Det er et ok alternativ for meg som har fått avslag fra omtrent alle psykiaterne på lista.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...