Gå til innhold

Skal på danskebåten jeg neste uke...må jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt går så mye bedre med angsten, og nå skal jeg altså på danske båten. Jeg har mest lyst til å si at jeg ikke vil... Jeg har sagt ifra at det er mulighet for at jeg ikke blir med om jeg blir syk..

På en måte så håper jeg at jeg blir syk og besvimer på kaia, så slipper jeg jo å dra! Men...da kommer jeg meg jo ikke videre.. Jeg vil jo også se om jeg kan ha det noe gøy der. Jeg tror ikke det blir så gøy, men det blir noe nytt i hvertfall, jeg har jo ikke vært på noe ferie siden jeg var 14 eller noe, og nå er jeg 28...

Det er ikke bare angsten, det er det å måtte være gutt rundt andre som også plager meg...

Kjæresten min, som jeg ikke er sikker på om jeg elsker, vet at jeg er transseksuell, hun tar det fint, men hun sliter med å forstå hele feil-kropp konseptet. Sier ofte at hun ikke er lesbisk i det siste, før så sa hun at hun var bifil, nå sier hun at hun ikke er lesbisk..

Uansett, Hun vil kanskje danse sier hun, men jeg føler meg så rar om jeg skal danse.

Hun sa, om det er noe hip-hop musikk så vil jeg kanskje danse.

Og da svarte jeg at jeg helst ikke ville danse.

Hun sa fort at, hun ikke ville danse med noen andre om noen spurte henne.

Og jeg sa at jeg vil helst ikke danse, men det er jo meningen at hun skal ha det gøy også.

Også sa jeg at jeg ikke ville danse med noen av jentene om noen spør meg om det jeg også (som om noen spør meg om sånt.. :)

Jeg skal gå som gutt, jeg lever som gutt i hverdagen, går med maska mi, det går allright, bedre en å bli latterligjort og stirra på i alle fall.. Men det er mye som plager meg, og denne nye rollen som kjæresten til en hetrofil jente er iblandt plagsom.

Okay, nå rekker jeg ikke mere, hun er her utenfor.. ville bare skrive/mimre litt.. hei!

Skrevet

Hei Ferry-neelie:-))

Hyggelig å høre fra deg:-) Men hva i alle dager, tur med danskebåten, kan det overhodet kalles ferie? Jeg har tvangstatt den et par ganger og alltid endt opp på dekk, lengst mulig vekk fra harryland som hersker inne i båten. Hvis du ikke trives med det, husk at det fins andre ferieringsalternativer!

God tur:-)

Skrevet

God tur:-)

P.S. Det er selvfølgelig ikke noe alternativ å trekke seg, du er blitt altfor tøff til det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...