Gå til innhold

"Bytt behandler", sier du!

Anbefalte innlegg

Gjest beathes
Skrevet

Jeg vet ikke hvem som har sagt dette, men så enkelt kan det være. Og av og til kan det være et svært viktig og riktig valg å ta.

Skrevet

Det kan nok dessverre være høyst variabelt. Jeg var heldig med det. I stedet for å bli skrevet ut til null behandling av en psykiater det ikke funket med, forlanget jeg en annen behandler og hadde det etter fire uker. Dette var på en offentlig poliklinikk. Jeg var nok heldig, fordi jeg hadde med meg folk til å tale min sak.

"Bytte behandler." Dessverre ikke enkelt alltid, men er det noe enklere å gå til en behandler det absolutt ikke fungerer meg - en behandler man ikke får riktig hjelp hos, kommuniserer dårlig med, har dårlig kjemi med? Det må jo være vel så frustrerende som null behandling i påvente av en annen behandler.

Men nei, det er ikke enkelt. Man kan ha uflaks og komme til enda en det ikke går så bra hos, men skal man kjempe kampen mot psykiske problemer er nok dette ogs en del av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...