Gå til innhold

Får trang til å gjøre "noe"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sånn trangt til å gjøre "noe"... foreta meg noe... orker ikke ha det kjipt :/

Får lyst til å skade meg selv, og alkoholen har jeg allerede begynt på... mange ting jeg har lyst til.

Hva sier dette om meg? At jeg ikke er psyk, at jeg bare later som? Eller hva? Skjønner det liksom ikke helt... jeg er så forvirret.

Skrevet

Det konklusive og endelige svaret på spørsmålet ditt om du er syk eller ikke er: Ja, du er definitivt syk.

Men det betyr ikke at du ikke trenger å ta tak i din egen situasjon.

Skrevet

Det konklusive og endelige svaret på spørsmålet ditt om du er syk eller ikke er: Ja, du er definitivt syk.

Men det betyr ikke at du ikke trenger å ta tak i din egen situasjon.

Hva vet du om at jeg er spyk eller ikke, da? bare spør...

Skrevet

Hva vet du om at jeg er spyk eller ikke, da? bare spør...

Jeg har lest det meste du har skrevet og vet diagnosene dine. Jeg vet også hva NHD og andre fagfolk har svart deg på det samme spørsmålet, siden du stiller det ofte.

Skrevet

Jeg har lest det meste du har skrevet og vet diagnosene dine. Jeg vet også hva NHD og andre fagfolk har svart deg på det samme spørsmålet, siden du stiller det ofte.

Vet at fagfolkene har sagt det, men kan vel hende de har "avslørt" meg nå... kanskje jeg har lurt dem, liksom. Føler ikke at jeg er meg selv.

Skrevet

Ok.,

Skrevet

Takk for svar =)

Skrevet

Ok.,

Hvis du skal spørre, så må du velge å akseptere svaret du får. Det er på tide å akseptere det svaret du har fått på dette spørsmålet og heller fokusere på noen av de andre problemstillingene du har.

Gjest En tanke
Skrevet

Vet at fagfolkene har sagt det, men kan vel hende de har "avslørt" meg nå... kanskje jeg har lurt dem, liksom. Føler ikke at jeg er meg selv.

Det er nok slitsomt å ha det som du har det nå, er det ikke noe som kan hjelpe deg?

Håper du er ærlig med behandleren din, ingen skal måtte ha det slik. Jeg gikk en tur nettopp, det hjalp litt for min del. Men det spørs vel "hvor sterkt" en har det.

Skrevet

Jeg syns det er bra at du har lyst til å gjøre noe. Jeg liker folk som har initiativ og engasjement.

Skrevet

Jeg syns det er bra at du har lyst til å gjøre noe. Jeg liker folk som har initiativ og engasjement.

Gjest TheVisitor
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes det der var en utrolig råtten og ufølsom kommentar.

Hvis du har ønsker om å være spydig eller slenge meldinger kan du ikke finne noen andre enn noen som akkurat har utført et alvorlig selvmordsforsøk.

Gjest TheVisitor
Skrevet

Jeg trodde du svarte til Rovana så det var det ikke fullt så ille som jeg trodde ; )

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg synes det der var en utrolig råtten og ufølsom kommentar.

Hvis du har ønsker om å være spydig eller slenge meldinger kan du ikke finne noen andre enn noen som akkurat har utført et alvorlig selvmordsforsøk.

Jeg mener at når en person som har gitt uttrykk for å leve et nokså passivt liv gir uttrykk for å kjenne lyst til noe, er positivit. Jeg syns lyst er noe bra. Kanskje mange hadde hatt det bedre hvis man gjorde mer av det man har lyst til.

Har valgt å overse det destruktive i innlegget, og tror Smir vet at han ikke kommer til å få støtte på det. Vet ikke om intensjonen min ble klarere.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er fordi de aller fleste til alle tider har hatt et ønske om å gjøre noe, at vi ikke fortsatt bor i huler og går rundt naken.

Skrevet

Det er fordi de aller fleste til alle tider har hatt et ønske om å gjøre noe, at vi ikke fortsatt bor i huler og går rundt naken.

Nå gikk det ihvertfall opp et lys for meg :-).

Skrevet

Kanskje du kan gjøre om dette tilløpet til negativ energi til positiv energi? Hva liker du å gjøre?

Er du destruktiv hjelper det med en iskald dusj.

Skrevet

Er du full?

Skrevet

Det er nok slitsomt å ha det som du har det nå, er det ikke noe som kan hjelpe deg?

Håper du er ærlig med behandleren din, ingen skal måtte ha det slik. Jeg gikk en tur nettopp, det hjalp litt for min del. Men det spørs vel "hvor sterkt" en har det.

Vet ikke om noe som kan hjelpe, jeg... men takk for at du tok meg "alvorlig", og ikke bare fleipet vekk det jeg sa.

Skrevet

Jo, takk for dette søte innlegget cathlin. Og takk for all hjelp jeg fikk med leksene mine her. Var snilt gjort av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...