Gå til innhold

Får trang til å gjøre "noe"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du kan gjøre om dette tilløpet til negativ energi til positiv energi? Hva liker du å gjøre?

Er du destruktiv hjelper det med en iskald dusj.

Jeg er ikke destruktiv, ellers ville jeg vel foretatt meg alt det jeg tenker på. Jeg er bare så stressa og urolig, pga "tankekjør". Men det er bedre nå, etter at jeg la meg i sengen noen timer.

Skrevet

Det er fordi de aller fleste til alle tider har hatt et ønske om å gjøre noe, at vi ikke fortsatt bor i huler og går rundt naken.

Kanskje passiviteten min kommer av sykdommen... du skulle ikke gjøre narr av pasientene dine på den måten. Høres ikke ut som noen særlig god behandler, selv om jeg vet du har peiling på medisiner og forskning. Det var derfor jeg lurte på om du var full. Men det er du nok ikke. Du var nok ved dine "fulle fem".

Skrevet

Jo, takk for dette søte innlegget cathlin. Og takk for all hjelp jeg fikk med leksene mine her. Var snilt gjort av deg.

Jeg forstår det sånn at du ikke ønsker flere svar fra meg. Si i fra hvis du mente noe annet.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Vet ikke om noe som kan hjelpe, jeg... men takk for at du tok meg "alvorlig", og ikke bare fleipet vekk det jeg sa.

Hvordan står det til med kostholdet ditt for tiden?

Ikke at jeg tror sundt kosthold kan løse alle dine problemer, men næringsrikt og sunt kosthold er SVÆRT viktig. Og trim selvfølgelig, men alt dette vet du jo i teorien så det er kanskje unødvendig og si det igjen?

Skrevet

Hvordan står det til med kostholdet ditt for tiden?

Ikke at jeg tror sundt kosthold kan løse alle dine problemer, men næringsrikt og sunt kosthold er SVÆRT viktig. Og trim selvfølgelig, men alt dette vet du jo i teorien så det er kanskje unødvendig og si det igjen?

Orker ikke ta stilling til kosthold og mosjon for tiden

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Orker ikke ta stilling til kosthold og mosjon for tiden

Veldig synd, synes jeg.

Nå har jeg ikke jeg noen psykisk sykdom, men jeg var mye syk i en periode og har jeg blitt veldig bevisst på at alt jeg putter i munnen skal være næringsrikt, samt at jeg tar Omega 3. Jeg spiste mye usunt en periode og det svekker formen. Nå føler jeg meg "født på ny". Er våken og opplagt, selv om jeg ikke får mine 7 timer med søvn også.

Skulle ønske du hadde greid å ta tak i det, for selv om det ikke kan løse alt for deg, er jeg sikker på at det kan gjøre mye.

Skrevet

Veldig synd, synes jeg.

Nå har jeg ikke jeg noen psykisk sykdom, men jeg var mye syk i en periode og har jeg blitt veldig bevisst på at alt jeg putter i munnen skal være næringsrikt, samt at jeg tar Omega 3. Jeg spiste mye usunt en periode og det svekker formen. Nå føler jeg meg "født på ny". Er våken og opplagt, selv om jeg ikke får mine 7 timer med søvn også.

Skulle ønske du hadde greid å ta tak i det, for selv om det ikke kan løse alt for deg, er jeg sikker på at det kan gjøre mye.

Det er ikke alt for gærnt, da.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Veldig synd, synes jeg.

Jeg fikk ikke med meg poenget. Den fysiske formen påvirker den psykiske formen.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det er ikke alt for gærnt, da.

LOL. Skjønner at du ikke er mottagelig og at du synes jeg misjonerer, men jeg er litt "nyfrelst" ;o)

Det ligger mye i ordtaket" Du blir hva du spiser"

Gjest Pføy og fy!
Skrevet

Vet at fagfolkene har sagt det, men kan vel hende de har "avslørt" meg nå... kanskje jeg har lurt dem, liksom. Føler ikke at jeg er meg selv.

Ja, nå er du avslørt! Hjelpes... At du kunne være sånn da, gitt!?! DET hadde jeg virkelig ikke trodd om deg... Er helt sjokka, jeg...

Nå vet jeg ALT om deg! Du burde skamme deg!

Skrevet

Ja, nå er du avslørt! Hjelpes... At du kunne være sånn da, gitt!?! DET hadde jeg virkelig ikke trodd om deg... Er helt sjokka, jeg...

Nå vet jeg ALT om deg! Du burde skamme deg!

Jeg tror kanskje det holder nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...