Gå til innhold

"Spiller"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "spiller" psyk. Jeg er skråsikker! Hva kan jeg gjøre for å få behanlingapparatet til å forstå at jeg er manipulativ, ikke paranoid? Hva kan jeg gjøre for å få hjelp som funker?

Skrevet

Fortelle sannheten?

Det har jeg vel gjort! De tror jo ikke på meg.

Skrevet

Fortelle sannheten?

Jeg tror i alle fall jeg har sagt det noen ganger. Men det er vel en stund siden nå. Neste gang skal jeg fortelle det.

Gjest En tanke
Skrevet

Det har jeg vel gjort! De tror jo ikke på meg.

''De tror jo ikke på meg.''

Når det er slik at man selv mister "rotfestet", er det lurt å legge bort alle forsvar. Prøv å stol på det de sier, hør på det og følg rådene de gir. Så ser du om det hjelper deg, gjør det over tid. Det har du ingenting å tape på, hvis ikke rådene hjelper har du alltids gamle mønstre å falle tilbake på. Men prøv :-)

Skrevet

''Jeg "spiller" psyk. Jeg er skråsikker! Hva kan jeg gjøre for å få behanlingapparatet til å forstå at jeg er manipulativ, ikke paranoid?''

Aner ikke om du "spiller" eller ei, men antar at fagpersoner i behandlingsapparatet er erfarne nok til å gjennomskue det.

''Hva kan jeg gjøre for å få hjelp som funker?''

Vær åpen og positiv til behandlinga du tilbys. Er den feilslått kan du bare slutte - ergo har du ingenting å tape på å prøve :-)

Skrevet

''De tror jo ikke på meg.''

Når det er slik at man selv mister "rotfestet", er det lurt å legge bort alle forsvar. Prøv å stol på det de sier, hør på det og følg rådene de gir. Så ser du om det hjelper deg, gjør det over tid. Det har du ingenting å tape på, hvis ikke rådene hjelper har du alltids gamle mønstre å falle tilbake på. Men prøv :-)

Jeg er veldig sta, da. Og "stolt"...

Kan ha noe med det å gjøre. =/

Men skal prøve det du sier...

Gjest En tanke
Skrevet

Jeg er veldig sta, da. Og "stolt"...

Kan ha noe med det å gjøre. =/

Men skal prøve det du sier...

Lykke til :-)

"Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...