Gå til innhold

Fortelle ektemannen? (Forumundersøkelse)


morsan

Anbefalte innlegg

I natt hadde jeg sex med en ung, mørkhåret, ukjent mann - ca 30 år gammel. Mulig at sdd kjenner han, for de delte rom på det pensjonatet vi alle var på.

Eller pensonat og pensjonat, Fru Blom. Det minnet litt om slike gamle ferieklubbsteder som man kan se i enkelte amerikanske filmer, ala Dirty Dancing, du vet slike steder der alle gjestene omgås som om de skulle være venner, og spiller kort og danser i spisesalen om kvelden.

Men det var ingen andre dol'ere der enn sdd, da, og det var jo litt synd. Kanskje jeg ikke hadde kjedet meg inn i et eventyr med denne mannen hvis jeg hadde hatt det mer moro?

Da jeg våknet i morges og så Finn ligge og snorke ved siden av meg, lurte jeg på om jeg burde fortelle han om nattens eskapader, men jeg bare sto opp og fikk husets ungdom avgårde til skolen og dro så på jobb.

Hva synes du? Fortelle eller la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    23

  • tonie

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

  • trollemor;o)

    2

Absolutt ikke fortelle. Prøv å få en ny date i kveld:)

Da må det bli med en ny mann, for han i går var ikke sååå bra, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt må du drømme videre. Gjerne om det julebordet som dolerne egentlig skulle ha for et par år siden. Jeg lurer på hvordan det kunne av utviklet seg ;-) Hele hurven på et hotell oppi dalom, med fri tilgang til det meste... *haha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fortelle. Litt etter litt, med din mest hviskende, forføreriske røst, på et sted hvor han ikke kan forta seg noe. ; )

Kanskje han blir litt sjalu? *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt må du drømme videre. Gjerne om det julebordet som dolerne egentlig skulle ha for et par år siden. Jeg lurer på hvordan det kunne av utviklet seg ;-) Hele hurven på et hotell oppi dalom, med fri tilgang til det meste... *haha*

Enkelte ting er nok best i drømme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Nei, for all del ikke fortell han det. Drøm videre med god samvittighet.

Jeg drømte en slik mann i helgen, og han...................var rågod i senga;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He - he :-)

Neeei, tror ikke jeg hadde fortalt om det til min mann - heller håpet å fortsette drømmen neste natt :-)

Drømmer kan piffe opp hverdagen - men en trenger jo ikke fortelle detaljer til han vi virkelig har i senga :-)

Kanskje det blir min tur til å drømme om en mannlig DOL'er i natt? Skulle vært litt flere av dem å velge mellom.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del ikke fortell han det. Drøm videre med god samvittighet.

Jeg drømte en slik mann i helgen, og han...................var rågod i senga;-)

Heldige du! :-) Nei, jeg må nok nøye meg med Finn, ja, og ikke nattens adonis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...