Gå til innhold

Fortelle ektemannen? (Forumundersøkelse)


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    23

  • tonie

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

  • trollemor;o)

    2

He - he :-)

Neeei, tror ikke jeg hadde fortalt om det til min mann - heller håpet å fortsette drømmen neste natt :-)

Drømmer kan piffe opp hverdagen - men en trenger jo ikke fortelle detaljer til han vi virkelig har i senga :-)

Kanskje det blir min tur til å drømme om en mannlig DOL'er i natt? Skulle vært litt flere av dem å velge mellom.... ;-)

Ja, denne min var jo ikke dol'er, da.

Men spennende er det jo. :-) Særlig den delen med pensjonatet...;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. var _sexen_ bra?!?

Nei, det var det, da. Det var jo spennende i seg selv med en ny partner - litt frisk blod, om du vil. Men jeg fikk følelsen av at han var "trying too hard to impress". Tenker han var skikkelig stresset for å skulle bryne seg på en erfaren berte som meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt. Det var litt diffust, enda jeg var 100% edru! :-)

Jaja. Slike drømmeaffærer er nå uansett stas, synes jeg. Ikke trenger man å ha dårlig samvittighet for det heller, for man kan jo ikke noe for det-

Jeg hadde er særs het drømmenatt med Robert Aschberg (han som var på Skavlan nylig), for noen år siden. Jeg får fortsatt hjertebank når jeg ser ham på TV. Huuuuhuh, sier nå bare jeg! Og han var ikke ung og vakker da heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Slike drømmeaffærer er nå uansett stas, synes jeg. Ikke trenger man å ha dårlig samvittighet for det heller, for man kan jo ikke noe for det-

Jeg hadde er særs het drømmenatt med Robert Aschberg (han som var på Skavlan nylig), for noen år siden. Jeg får fortsatt hjertebank når jeg ser ham på TV. Huuuuhuh, sier nå bare jeg! Og han var ikke ung og vakker da heller:)

Det er jo egentlig synd han ikke vet om det! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det, da. Det var jo spennende i seg selv med en ny partner - litt frisk blod, om du vil. Men jeg fikk følelsen av at han var "trying too hard to impress". Tenker han var skikkelig stresset for å skulle bryne seg på en erfaren berte som meg! :-)

Dump han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo egentlig synd han ikke vet om det! ;-)

Med vennlig hilsen

Ja, ikke sant? Men fyren bare stakk og dukket aldri opp igjen. Jeg er litt sur for det enda, kjenner jeg.

Lever nu i håpet om at Støre skal gjeste meg en natt i nær fremtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har slike drømmer, våkner jeg opp og vil bare...

..du kunne jo bare overfalt mannen din?

Hadde jeg vært han så hadde det vært fanbloodytastic! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har vært på kurs for å lære om Asperger syndrom i natt. Det foregikk på danskebåten Hvorfor jeg var der og hva jeg skulle bruke det til,er ikke godt å si. Kom egentlig aldri i gang med kurset heller, da det skjedde så mye rart om bord danskebåten som tok tid. Bla. at vi måtte stå i kø og skrive søknad om å få komme på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har slike drømmer, våkner jeg opp og vil bare...

..du kunne jo bare overfalt mannen din?

Hadde jeg vært han så hadde det vært fanbloodytastic! :-p

Ser for meg meldingsboka til sønnen: "Han kom for sent i dag fordi..."

Ellers en meget god idé, selvsagt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kurs for å lære om Asperger syndrom i natt. Det foregikk på danskebåten Hvorfor jeg var der og hva jeg skulle bruke det til,er ikke godt å si. Kom egentlig aldri i gang med kurset heller, da det skjedde så mye rart om bord danskebåten som tok tid. Bla. at vi måtte stå i kø og skrive søknad om å få komme på do.

*ho ho* Nei, du får heller komme til mitt amerikanske feriepensjonat! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Slike drømmeaffærer er nå uansett stas, synes jeg. Ikke trenger man å ha dårlig samvittighet for det heller, for man kan jo ikke noe for det-

Jeg hadde er særs het drømmenatt med Robert Aschberg (han som var på Skavlan nylig), for noen år siden. Jeg får fortsatt hjertebank når jeg ser ham på TV. Huuuuhuh, sier nå bare jeg! Og han var ikke ung og vakker da heller:)

Ja, det er bare stas, såfremt det ikke er en du kjenner. Kan bli litt flaut å møtes neste gang, selv om han ikke aner en døyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

*ho ho* Nei, du får heller komme til mitt amerikanske feriepensjonat! :-D

Det høres litt mer spennende ut enn danskebåten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kurs for å lære om Asperger syndrom i natt. Det foregikk på danskebåten Hvorfor jeg var der og hva jeg skulle bruke det til,er ikke godt å si. Kom egentlig aldri i gang med kurset heller, da det skjedde så mye rart om bord danskebåten som tok tid. Bla. at vi måtte stå i kø og skrive søknad om å få komme på do.

Da mannen min og jeg la oss i går kveld, hadde jeg en lang utgriing for ham om asberger :-) Han hadde ikke hørt om dette før, og jeg fortalte om "alt" jeg hadde lært om det på DOL.

På ordentlig altså.

Men det ble ingen drøm ut av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Da mannen min og jeg la oss i går kveld, hadde jeg en lang utgriing for ham om asberger :-) Han hadde ikke hørt om dette før, og jeg fortalte om "alt" jeg hadde lært om det på DOL.

På ordentlig altså.

Men det ble ingen drøm ut av det....

Ja, det kan jo faktisk være ganske lærerikt å dole. Ikke bare bortkastet tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo faktisk være ganske lærerikt å dole. Ikke bare bortkastet tid:-)

Enig!

Og dessuten vil jeg jo si at ikke-lærerik underholdning heller ikke trenger å være bortkastet tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Mye jeg ikke vet om morsan, tydeligvis! :). Sommercamp, sdd, sex med vilt fremmede menn....

Jeg pleier å fortelle om rare drømmer, og jeg ville antakelig også fortalt noe her, om det passet seg slik. Men ville kanskje droppet å nevne spesielle mannfolk fra dol eller detaljer rundt sex'en (evt. sex'en overhodet) ;).

Hva gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nå skjønner jeg ingenting. Kaffe'n er ennå ikke fortært, så jeg vet ikke om du har drømt eller lider av vrangforestillinger, eventuelt om det er jeg som flyr rundt og bor på pensjonater i en annen kosmisk virkelighet. For alt jeg ver det det min virkelighet som er gal, mens jeg egentlig er under kraftig psykiatrisk behandling på det pensjonatet du snakker om.

Forvirret, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...