Gå til innhold

Fortelle ektemannen? (Forumundersøkelse)


morsan

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting. Kaffe'n er ennå ikke fortært, så jeg vet ikke om du har drømt eller lider av vrangforestillinger, eventuelt om det er jeg som flyr rundt og bor på pensjonater i en annen kosmisk virkelighet. For alt jeg ver det det min virkelighet som er gal, mens jeg egentlig er under kraftig psykiatrisk behandling på det pensjonatet du snakker om.

Forvirret, ja.

Den typiske unnskyldningen er jo "det er ikke deg, det er meg", men i dette tilfellet er det helt klart deg det er noe galt med! :-) Søk hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    23

  • tonie

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

  • trollemor;o)

    2

Mye jeg ikke vet om morsan, tydeligvis! :). Sommercamp, sdd, sex med vilt fremmede menn....

Jeg pleier å fortelle om rare drømmer, og jeg ville antakelig også fortalt noe her, om det passet seg slik. Men ville kanskje droppet å nevne spesielle mannfolk fra dol eller detaljer rundt sex'en (evt. sex'en overhodet) ;).

Hva gjorde du?

*S* Jerg fortalte, men svært lite detaljert. Og ja. jeg utelot sdd, selv om han bare var "rooom mate"! ;-)

Best å være å den sikre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Den typiske unnskyldningen er jo "det er ikke deg, det er meg", men i dette tilfellet er det helt klart deg det er noe galt med! :-) Søk hjelp!

Hadde jeg fått en krone for hver gang noen ba meg søke hjelp ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Enig!

Og dessuten vil jeg jo si at ikke-lærerik underholdning heller ikke trenger å være bortkastet tid :-)

''Og dessuten vil jeg jo si at ikke-lærerik underholdning heller ikke trenger å være bortkastet tid :-)''

Og det har du jo så klart rett i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

- så hadde du hatt en tier? ;-)

Jepp. Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jepp. Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen. ;)

''Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen''

Hoho, ikke noe galt med selvtillitten i hvertfall. Mon hva jeg drømmer i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen''

Hoho, ikke noe galt med selvtillitten i hvertfall. Mon hva jeg drømmer i natt?

Jeg har drømt om dolere jeg også, men drømmene mine er så syke at jeg velger å holde dem for meg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen. ;)

*knegg* Vell, denne gangen måtte du nøye deg med en statistrolle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og jeg hadde hatt en hundrings til hvis jeg fikk en krone hver gang dolere drømte erotiske drømmer med meg i hovedrollen. ;)

veL, med én l for søren! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke noe for hva man drømmer, og at man drømmer om sex med andre betyr ikke at man ønsker å ha det (eller har hatt det).

Fortell i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke noe for hva man drømmer, og at man drømmer om sex med andre betyr ikke at man ønsker å ha det (eller har hatt det).

Fortell i vei :)

Ja, jeg måtte jo fortelle slik at han skjønner at jeg ikke bare har draget, men at jeg heller ikke er redd for å benytte meg av det...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Ja, jeg måtte jo fortelle slik at han skjønner at jeg ikke bare har draget, men at jeg heller ikke er redd for å benytte meg av det...;-)

Ha ha ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte jo fortelle slik at han skjønner at jeg ikke bare har draget, men at jeg heller ikke er redd for å benytte meg av det...;-)

Nemlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...