Gå til innhold

2 som sliter

Anbefalte innlegg

Gjest Goderåd333
Skrevet

Sliter med hennes fortid. Veldig . Holder på å ta knekken på både meg og min kjære. Møtte ei superflott jente for snart et år siden. Sympatisk og flott mor for sine barn og mine. Problemet ligger i hennes tidligere forhold til en mann. For meg har ikke dette vært noe stort problem tidligere i tidligere forhold . Men nå da jeg blir påminnet dette hver eneste dag via alle kanaler og hennes familie er dette veldig belastende. Hun avsluttet forholdet til denne mannen da hun fant sjokkert ut at han hadde både kone og barn. Denne mannen er også omgangsvenner med noen i familien hennes. Disse har valgt å tro på en fantastisk verson fra "de syv hav" som ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. En slik person lyver jo ikke vil de fleste tro. Vedkommende har stilling som profilert offentilig tjenestemann i vår by . Han har manipulert, kontrollert, forfulgt og trakkasert henne på det groveste. Han har kommet hjem til henne uanmeldt . Utnyttet seg av sin posisjon og stilling. Han har et yrke som gjør han automatisk mer troverdig enn andre. Nå høres dette noe naivt ut av både meg og tildels henne også i kortfattet verson men det er nå en gang slik. Detaljer kan man ikke gå inn på . Familien er totalt splittet pga hennes "feiltrinn" av å bli rundlurt av en offentlig tjenestemann som er tilsynelatende man skulle tro var " hel ved". Det viser seg etter noen få telefoner til kollegene hans jeg kjenner godt at dette er ikke første gang han gjør og at han har blitt tatt med buksene nede fler ganger tidligere.At kona fremdeles holder på ham er jo helt fantastisk . Denne mannen må jeg se nesten hver eneste dag pga jobben. Jeg og mange rundt oss vet godt at denne mannen fremdeles går med hodet hevet og stikker nesen sin frem der han har mulighet. Han har løyet og lurt alle. Han later som ingen ting og har heller ikke tatt rådet mitt da jeg snakket med han og ba han holde seg langt unna hennes familie i fremtiden. Da både han og kona er ansatt i samme autoritære stilling og posisjon, blir dette en litt vanskelig sit.og desto enda mer forkastelig . Om dette hadde nått media hadde vedkommende vært uten jobb på dagen da han har bedrevet denne form for aktivitet i arbeidstiden. Man skal vel være ælig å si at dette til tider er noe over snittet provoserende og forkastelig. Hva skal man gjøre med en slik sak???? Hva er best å gjøre for å få fred ? Det er skammelig å måtte innrømme at man til tider har lyst til å sette ham skikkelig på plass . Jeg ønsker å ha et rolig og flott liv sammen med min kjære . Men det er vanskelig når denne personen stort sett hver dag mellom linjene ler deg opp i ansiktet. Vi får ikke fred fra ham og han respekterer ikke dette. Min kjære og meg kommer ikke til å gå fra hverandre pga dette. Det er ikke et tema. Men kan noen gi noen fornuftige råd på hvordan man kan løse en slik sit?????????????? Råd tas i mot med åpne armer..... snarest :-/

Gjest er min erfaring
Skrevet

Finnes mange statlig ansatte drittseekker også som i alle andre yrker. Vet om en som ble dømt til å betale et par hundre tusen i voldsoffererstatning, men frikjent for gjerningen på grunn av bevisets stilling. Han er fremdeles i full vigør i sitt yrke.

Uten å kontakte media kommer man som regel ingen vei mot slike.

Skrevet

Finnes mange statlig ansatte drittseekker også som i alle andre yrker. Vet om en som ble dømt til å betale et par hundre tusen i voldsoffererstatning, men frikjent for gjerningen på grunn av bevisets stilling. Han er fremdeles i full vigør i sitt yrke.

Uten å kontakte media kommer man som regel ingen vei mot slike.

Takker for svar. Jo det er helt fantastisk hvordan dette er. Politimannen som ligger rundt bak ryggen til kona si i arbeidstiden. Dukker opp natterstid i uniform og forfører overstadige berusede kvinner i hjemmene sine mens de er på jobb. Missbruk av stilling og posisjon. Jeg har tatt en telefon til sjefen hans men ingen ting skjer. Han burde vært fratatt sin stilling med umiddelbar virkning. Men kvier meg for å ta dette med media. Da blir det skikkelig huskestue... usikker på om vi tåler det akkurat nå ... samtidig som det hadde vært deilig å fått ryddet opp i grumset....

Gjest min erfaring
Skrevet

Takker for svar. Jo det er helt fantastisk hvordan dette er. Politimannen som ligger rundt bak ryggen til kona si i arbeidstiden. Dukker opp natterstid i uniform og forfører overstadige berusede kvinner i hjemmene sine mens de er på jobb. Missbruk av stilling og posisjon. Jeg har tatt en telefon til sjefen hans men ingen ting skjer. Han burde vært fratatt sin stilling med umiddelbar virkning. Men kvier meg for å ta dette med media. Da blir det skikkelig huskestue... usikker på om vi tåler det akkurat nå ... samtidig som det hadde vært deilig å fått ryddet opp i grumset....

Kommer absolutt ingen vei med dette. Ikke i media heller så lenge det ikke er håndfaste bevis og noen som vil stå fram som offer for tilnærmelser. Utroskap er egentlig ikke forbudt, men selvsagt moralsk uetisk.

Mange i politiet er reale folk, men en finner også de som svikter. I den saken jeg kjenner til ble det dysset ned blant kollegaene hans. Mens da noen i et annet distrikt fant ut av det, ble det storrabalder, som igjen endte med at SEFO henla saken til tross for soleklare bevis.

Mye snusk i politiet, og jeg tror på rusmisbrukeree som har fortalt at de har blitt grisebanket av tjenestemenn. Fikk meg selv en på tryne en gang av en døla-purk. Jeg sto å hylskrek etter å ha vært vitne til at en mann døde rett foran meg. Da presterer han å slå til meg. Da jeg anmeldte saken ble den henlagt på grunn av bevisets stilling, selv om kollegaene hans så dette.

Men slik er det. Det beste er nok bare å ikke la seg provosere. Dere kan hevde deree på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...