Gå til innhold

Obs, obs, positivt innlegg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest strong girl
Skrevet

Etter å ha økt trilafon over tid, har jeg nå endel merkelige (positive) opplevelser.

Mere energi, tenker klarere, tåler mere, vakrere farger, mere lyst på kos med min mann...hm,.

I tillegg var jeg på butikken idag og syntes alle menneskene har blitt vennligere og mye penere? Det slo meg flere ganger at noen mennesker er faktisk veldig sjarmerende?

Hm, holder jeg på å "ramle av", eller er det sånn det normalt skal være?

Skrevet

En fantastisk opplevelse - hold på den.

Jeg opplevde det samme da jeg gikk over til seroquel, og opplevelsen har bare vart og vart. Stabilt positiv med energi og evne til konstruktive grep ved eventuell motstand. Kjenner den gamle meg igjen og er glad i livet. Ikke av hypoman art, bare rett og slett et godt liv - ett år til ende, så langt.

Nyt det, omfavn det - gå ut og kjenn på det gode liv. Og skulle det (forhåpentligvis ikke) skje at ting går trått igjen, så hold fast på denne dagen og vit at det er mulig å ha det bra!

Tjoho! :)

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

''Mere energi, tenker klarere, tåler mere, vakrere farger, mere lyst på kos med min mann...hm,.

I tillegg var jeg på butikken idag og syntes alle menneskene har blitt vennligere og mye penere? Det slo meg flere ganger at noen mennesker er faktisk veldig sjarmerende?''

Så flott! Og jo mer du selv smiler og slår av en liten prat i butikken eller med naboen jo flere smil får du tilbake :o)

Gjest strong girl
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1288906214' post='4466035]

''Mere energi, tenker klarere, tåler mere, vakrere farger, mere lyst på kos med min mann...hm,.

I tillegg var jeg på butikken idag og syntes alle menneskene har blitt vennligere og mye penere? Det slo meg flere ganger at noen mennesker er faktisk veldig sjarmerende?''

Så flott! Og jo mer du selv smiler og slår av en liten prat i butikken eller med naboen jo flere smil får du tilbake :o)

Ja, det er bare godt å få oppleve :-). Dessuten bryr det meg liksom ikke så mye lengre om folk smiler, ser sint ut eller what ever.

Har vært på møte i hele kveld og har ikke fått den vante opplevelsen av at alle snakker i koder om meg bak min rygg og sender blikk til hverandre. Kanskje tørr jeg å være sosial i morgen også :-)

Gjest strong girl
Skrevet

Kjempebra :-)

Nyt det ;-)

Takk, det gjør jeg :-)

Gjest strong girl
Skrevet

En fantastisk opplevelse - hold på den.

Jeg opplevde det samme da jeg gikk over til seroquel, og opplevelsen har bare vart og vart. Stabilt positiv med energi og evne til konstruktive grep ved eventuell motstand. Kjenner den gamle meg igjen og er glad i livet. Ikke av hypoman art, bare rett og slett et godt liv - ett år til ende, så langt.

Nyt det, omfavn det - gå ut og kjenn på det gode liv. Og skulle det (forhåpentligvis ikke) skje at ting går trått igjen, så hold fast på denne dagen og vit at det er mulig å ha det bra!

Tjoho! :)

Tjohoppp :-)))

Gjest lifeis...
Skrevet

Ja, det er bare godt å få oppleve :-). Dessuten bryr det meg liksom ikke så mye lengre om folk smiler, ser sint ut eller what ever.

Har vært på møte i hele kveld og har ikke fått den vante opplevelsen av at alle snakker i koder om meg bak min rygg og sender blikk til hverandre. Kanskje tørr jeg å være sosial i morgen også :-)

Way to go :)

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Så utrolig bra! :o) Stå på, vær sosial! Man trenger gode opplevelser!

Må være fantastisk å slippe følelsen av snakking i koder og blikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...