Gå til innhold

Kan jeg få skryte litt?

Anbefalte innlegg

Ok, da gjør jeg det ;-)

Jeg har bilen fylt opp med skrot + ting til innsamling, og drar på dynga i morgen. I kjelleren står det to sekker med klær, gardiner og lignende til en annen innsamling, og resten av boden er satt i orden og system! Det var en jobb som tok mye tid, men dæven så kjekt det er å få rydda ORDENTLIG :-D *å, jeg er sååå flink, flink, flink, at jeg unner meg litt Walthers Mandler nå*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355642-kan-jeg-f%C3%A5-skryte-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vært kjempeflink - og fortjener absolutt sjokoladen :)

Skulle tro jeg hadde feber ;-p

...når har jeg gått løs på mannens verktøy og usorterte skruer og dilldall.

Alt som ikke kan sorteres på "fast plass", det kastes. Ryddig = deilig! :-)

Oi så flink du er :)

kanskje du vil ta deg en tur til meg og ta en runde der og... :D

Rotet ditt må du få bestemme over selv ;-) Dumt om jeg kommer og kaster det du vil ta vare på *hehe*

Litt musikk i bakgrunnen, og det går som en lek! - vel, bare nesten...

Annonse

Kanskje du har lyst til å komme på besøk til meg og bruke opp litt energi også? ;)

Annonse

AneM1365380603

Tør du rote gjennom verktøyet hans?-)) Der ville jeg fått trøbbel, på samme måte som at han skal holde seg unna klær i huset. Det er jeg som kontrollerer hva som passer til hvem, hva som gies bort, og hva som kastes.

Forøvrig har du gjort en god jobb :)

Tør du rote gjennom verktøyet hans?-)) Der ville jeg fått trøbbel, på samme måte som at han skal holde seg unna klær i huset. Det er jeg som kontrollerer hva som passer til hvem, hva som gies bort, og hva som kastes.

Forøvrig har du gjort en god jobb :)

Ja, han er så rotete at han sikkert blir glad for at ting er systematisert. Han bruker mye tid på å lete etter det han trenger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...