Gå til innhold

Spiser man det hvite på brien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Godt noen er som meg :-) Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har sett noen andre skjære det bort...

Jeg husker min tante en gang fnøys da jeg skar bort fleskranda på spekeskinkeskivene - det var jo der smaken satt, mente hun. ;-)

Jeg skjærer fortsatt bort både den & skorpa på brie og camembert. :-) OG jeg fjerner skallet på appelsinene...*he he*

Gjest verinoca

Jeg husker min tante en gang fnøys da jeg skar bort fleskranda på spekeskinkeskivene - det var jo der smaken satt, mente hun. ;-)

Jeg skjærer fortsatt bort både den & skorpa på brie og camembert. :-) OG jeg fjerner skallet på appelsinene...*he he*

''OG jeg fjerner skallet på appelsinene...*he he*''

Særing!

Gjest Elextra

Det er jo en viss skorpe rundt hele osten, mener du at du heller ikke spiser skorpen langs topp og bunn eller bare den rundt?

Jeg pleier også å la den tykkeste skorpen bli igjen, men ikke den tynne på toppen. Jo mer vellagret ost, jo tykkere skorpe.

Gjest verinoca

Det er jo en viss skorpe rundt hele osten, mener du at du heller ikke spiser skorpen langs topp og bunn eller bare den rundt?

Jeg pleier også å la den tykkeste skorpen bli igjen, men ikke den tynne på toppen. Jo mer vellagret ost, jo tykkere skorpe.

Jeg er ganske nøye på å fjerne alt, ja. Helst graver jeg bare fyllet ut, men det ser ikke så classy ut ;-)

Godt noen er som meg :-) Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har sett noen andre skjære det bort...

Jeg var i selskap forige helg, da var det en som skar vekk skorpa rundt. Jeg har aldri sett det før, så jeg stusset litt på det. Men nå skjønner jeg at det er flere av dere ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...