Gå til innhold

Hva er egentlig poenget...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg lurte på det samme da jeg så den der smelt opp over hele forsiden til Dagbladet tidligere i kveld. Jeg trodde først det var noe feil med nettsiden. :)

Skrevet

Hehe, jeg lurte på det samme da jeg så den der smelt opp over hele forsiden til Dagbladet tidligere i kveld. Jeg trodde først det var noe feil med nettsiden. :)

Ja, jeg stusset også litt før jeg skjønte at det faktisk var meningen at det skulle se slik ut.

Gjest memories
Skrevet

Ja var merkelig, lite vits i det!..kanskje de hadde et behov for å vise oss at de vet hvem det er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg stusset også litt før jeg skjønte at det faktisk var meningen at det skulle se slik ut.

De gjør det sannsynligvis for at vi enkelt skal kunne finne ut hvem det er. Dette er jo ganske enkelt. Dagbladet bruker et bilde de har rettighetene til - og her et bilde de selv har posta i avisa. Trav er ikke en idrett det skrives opp og ned om i avisa, og spesielt mange kjente travfolk, utover Hamre - som vel allerede er bura inn (tvilsom idrett, det her ;)), er det ikke, altså gjetter jeg på at man ved å gjøre et travsøk i Dagbladet ganske enkelt vil finne det bildet der uten sladden.

Skrevet

De gjør det sannsynligvis for at vi enkelt skal kunne finne ut hvem det er. Dette er jo ganske enkelt. Dagbladet bruker et bilde de har rettighetene til - og her et bilde de selv har posta i avisa. Trav er ikke en idrett det skrives opp og ned om i avisa, og spesielt mange kjente travfolk, utover Hamre - som vel allerede er bura inn (tvilsom idrett, det her ;)), er det ikke, altså gjetter jeg på at man ved å gjøre et travsøk i Dagbladet ganske enkelt vil finne det bildet der uten sladden.

De gjør det nok bare for å få folk nysgjerrige slik at de kan selge aviser og reklameplass.

Gjest vi kan hvis vi vil/må
Skrevet

Ja var merkelig, lite vits i det!..kanskje de hadde et behov for å vise oss at de vet hvem det er.

Det tenkte jeg også... litt sånn "maktgreie"

Skrevet

Det er nok for å klargjøre at en "travprofil" ikke er en hest.

Skrevet

*LOL*

Skrevet

''Trav er ikke en idrett det skrives opp og ned om i avisa, og spesielt mange kjente travfolk, utover Hamre - som vel allerede er bura inn (tvilsom idrett, det her ;)), er det ikke, ''

Det kommer an på hvem du spør. ;o) Vi har f.eks. en profilert travkusk / trener som nærmeste nabo. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Trav er ikke en idrett det skrives opp og ned om i avisa, og spesielt mange kjente travfolk, utover Hamre - som vel allerede er bura inn (tvilsom idrett, det her ;)), er det ikke, ''

Det kommer an på hvem du spør. ;o) Vi har f.eks. en profilert travkusk / trener som nærmeste nabo. :o)

''Det kommer an på hvem du spør. ;o) Vi har f.eks. en profilert travkusk / trener som nærmeste nabo. :o)''

Skumle greier. Da er det bare å holde unga inne og låse fast alt av verdisaker. ;)

Skrevet

Her passer det jo ekstra godt å si *knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...