Gå til innhold

F/U hvor mange av dere har fadderbarn?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jo, så absolutt berikende. Tenker på å få et barn til, men har ikke gjort noe med det ennå. Er litt opptatt av siruasjonen til spesielt jenter i India, og synes dette er en enestående mulighet til å gjøre noe for ei jente, som kanskje kan gi ringvirkninger.

Og jeg er overbevist om at det gir ringvirkninger;)

Gjør det som føles riktig for deg;)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

26

• Mammantil3

4

• Babette

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg/vi har en gutt gjennom SOS-barnebyer. Hvis det var sånn du tenkte.

-også er niesa mi fadderbarnet mitt!

Overskriften var tvetydig, dessverre!

Blir så glad inni meg, når jeg leser hvor mange av dere som gir til forskjellige organisasjoner eller har fadder barn;) Jeg tror nemlig at det nytter!

hidi, the scorpion

Ungene og jeg er faddere for ei lita jente i Niger gjennom Plan.

Kjempeflott, det viser barna dine, at ikke alle i denne verden har det like greit!

Mine tre barn fikk hvert sitt fadderbarn, og brev og bilder kom i deres navn, de var så stolte av det;)

Nå er to voksne, så bare minstejenta har et fadderbarn forløpig. Så jeg fikk et fadderbarn i mitt navn, og får masse koselige tilbakemeldinger:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...