Babette Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg leser ofte i ukeblader og på krukkene med dagkrem at kremen skal påføres på ansikt og hals. Er det vanlig å gjøre det, tro? Jeg smører inn halsen, men bruker bare body lotion. Synes halsen hører med til kroppen og ikke til ansiktet. Enn dere som bruker brunkrem eller hva det nå heter: Tar dere med halsen da? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg har alltid brukt dag og nattkrem både i ansiktet og på halsen. 0 Siter
tjohei Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Halsen er mer utsatt enn resten av kroppen, særlig om sommeren. Hvis man går med utringning, bør man smøre inn brystet og hendene også. Bruk også solfaktor på disse stedene. 0 Siter
Babette Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Halsen er mer utsatt enn resten av kroppen, særlig om sommeren. Hvis man går med utringning, bør man smøre inn brystet og hendene også. Bruk også solfaktor på disse stedene. Ja, det er klart. Det jeg lurer på er om folk smører inn ansiktskrem på halsen. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg har så dårlig øyemål at jeg alltid tar for mye ansiktskrem når jeg skal smøre - så jeg har rikelig til både hals og hender. Selv etter ørti år som ansiktssmører. Sukk. Kanskje jeg kan se fram til en rynkefri hals som 75-åring???? 0 Siter
Babette Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg har alltid brukt dag og nattkrem både i ansiktet og på halsen. OK. Jeg må med skam melde at jeg aldri har eid en nattkrem. Den er kanskje litt fetere enn dagkrem? 0 Siter
Babette Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg har så dårlig øyemål at jeg alltid tar for mye ansiktskrem når jeg skal smøre - så jeg har rikelig til både hals og hender. Selv etter ørti år som ansiktssmører. Sukk. Kanskje jeg kan se fram til en rynkefri hals som 75-åring???? He he. Ja, fordi du fortjener det! 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 He he. Ja, fordi du fortjener det! *Kaster-håret-elegant-og-kikker-flørtende-på-Babette* Thank you, my dear! ;-) 0 Siter
tjohei Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Ja, det er klart. Det jeg lurer på er om folk smører inn ansiktskrem på halsen. Jeg har begynt med det. Før brukte jeg bodylotion, men etter at jeg leste en artikkel på nettet om at halsen blir seende eldre ut enn ansiktet når man blir eldre, begyne jeg å bruke antirynkekrem her også. 0 Siter
Babette Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg har begynt med det. Før brukte jeg bodylotion, men etter at jeg leste en artikkel på nettet om at halsen blir seende eldre ut enn ansiktet når man blir eldre, begyne jeg å bruke antirynkekrem her også. Jeg tror det viktige er at man tilfører fuktighet, uansett hva båten heter. Men halsen er ofte mer ubarmhjertig enn ansiktet når det gjelder alderstegn. Kalkunhals er ikke pent. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Nå måtte jeg tenke meg om. Men jeg bruker visst ansiktskremen til ansiktet og under haka, fram til der haka slutter og halsen begynner (var det forståelig forklart, tro?). 0 Siter
tjohei Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 OK. Jeg må med skam melde at jeg aldri har eid en nattkrem. Den er kanskje litt fetere enn dagkrem? Jeg smører inn halsen om kvelden før jeg legger meg, ikke om dagen siden det kan bli litt klissete synes jeg. Jeg bruker nattkrem. Du finner rimelige og gode dag og nattkremer. Jeg benytter meg ofte av tilbudene. Følg med på reklamen. Da blir ikke utgiftene større enn om jeg hadde brukt bodylotion. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Ansiktskremen smører jeg også på halsen. Bruker sjelden bodylotion. Om jeg bruker foundation el.l. så får også halsen litt oppmerksomhet av den også 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg brukte alltid bodylotion på halsen før, men har gått over til å bruke ansiktskrem de senere årene. Foundation brukes ikke på halsen, bare 'jevner ut' under haka. 0 Siter
Missimo Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg bruker dermalogica og smører på både ansikt og hals. Jeg har også hørt at man skal bruke ansiktskremen både på ansikt og hals, men vet ikke helt hvorfor. Kanskje har det noe med kvaliteten på huden på halsen å gjøre, at den ligner mer på huden i ansiktet? Sånn som feks foundation og pudder, det tar jeg litt på øvre dele av halsen, men ikke så mye at det virker kunstig... 0 Siter
plommeblomst Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg behandler halsen som en del av ansiktet. Er raus med alle slags remedier jeg putter på. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 OK. Jeg må med skam melde at jeg aldri har eid en nattkrem. Den er kanskje litt fetere enn dagkrem? Det finnes hudpleiemerker som har kremer som kan brukes både natt og dag og det er jo greit. Nattkremene er vel fyldigere og skal gi litt mere enn dagkremene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.