Gå til innhold

Meldekort

Anbefalte innlegg

Gjest oioioioi
Skrevet

Flere som har problemer med å komme inn på sidene til Nav for å sende inn meldekort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo ganske klart at de har driftsproblemer om sidene er nede utenom klokka 23:00 og 07:00. Så da har de vel det i dag, da.

Gjest Snowbird
Skrevet

Åpner igjen i morgen tidlig klokken 08:00 står det.

Gjest oioioioi
Skrevet

Åpner igjen i morgen tidlig klokken 08:00 står det.

Jeg kan ikke se kl 8 nevnt noe sted... Hvor står det?

Skrevet

Nå står det at sida er nede fre lør og søndag......da får vi altså ikke sendt kortet før i morgen....

Får vel ikke pengene våres før tidligst onsdag da vel ? Dritt Nav !!!!!

Gjest oioioioi
Skrevet

Nå står det at sida er nede fre lør og søndag......da får vi altså ikke sendt kortet før i morgen....

Får vel ikke pengene våres før tidligst onsdag da vel ? Dritt Nav !!!!!

Søndag kl 14 står det vel?

Ja, jeg synes jo at det er ganske utrolig... Først må jeg be om å få pengene jeg faktisk har et vedtak på at jeg skal få en gang i måneden (tidsbegrenset ufør)... og nå er det ikke sikkert at jeg får de på tirsdag som jeg pleier. En er jo noe avhengig av disse pengene.... huff huff.

Gjest oioioioi
Skrevet

Nå kan du sende .... : )

Been there, done that!

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...