Dorthe Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Når dere henger opp gardiner, henger dere da siden med mønsteret inn eller ut. Vi har diskutert i dag og vi gjør forskjellig. Jeg henger "pensiden" inn mot kjøkken og laguna pensiden ut mot gata. Jeg har folk som passerer vinduet mitt stadig vekk og kan se inn hvis det er kveld og lyset er på så jeg har kjøpt mørke gardiner som man ikke kan se igjennom. Nye naboer og jeg liker ikke at de skal se meg i innetøyet. 0 Siter
Gjest grønnblå Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg har alltid lært at pensiden skal inn. Jeg trodde det var vanlig, men det er jo ikke sikkert 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Det skal vel helst se pent ut innenfra? Altså med mønsteret inn. Selv liker jeg best gardiner som er like fra begge sider. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg har alltid lært at pensiden skal inn. Jeg trodde det var vanlig, men det er jo ikke sikkert Jeg ble plutselig veldig usikker og så ble vi bare stående der å lure og bestemte at jeg skulle spørre her hva andre mente. Jeg er vant til å bo oppe i etasjene så da er det en selvfølge med pensiden inn men siden jeg bor på svalgang og folk passerer utenfor stadig vekk så plutselig visste jeg ikke ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Det skal vel helst se pent ut innenfra? Altså med mønsteret inn. Selv liker jeg best gardiner som er like fra begge sider. Det gjør jeg og men oppdaget plutselig i går at nå flyttet naboene inn og jeg kjøpte disse i hui og hast og det var nesten ikke noe utvalg på Princess. 0 Siter
Gjest grønnblå Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg ble plutselig veldig usikker og så ble vi bare stående der å lure og bestemte at jeg skulle spørre her hva andre mente. Jeg er vant til å bo oppe i etasjene så da er det en selvfølge med pensiden inn men siden jeg bor på svalgang og folk passerer utenfor stadig vekk så plutselig visste jeg ikke ) Jeg bor i første etasje. De gardinene jeg har ut mot inngangsdøren er så og si like på begge sider, men sømmene henger ut mot vinduet. På stuesiden (ut mot hagen min) er gardinene slett ikke like på begge sider, og pensiden henger helt klart inn mot stuen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror jeg hadde ledd om noen hadde hengt gardinene med pensiden ut, men så bor jeg sånn at jeg ikke har naboer som går rett forbi vinduene mine heller 0 Siter
Gjest grønnblå Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror jeg hadde ledd om noen hadde hengt gardinene med pensiden ut, men så bor jeg sånn at jeg ikke har naboer som går rett forbi vinduene mine heller Jeg tror i alle fall jeg hadde stusset om noen ba meg inn i stuen sin, og de hadde sånne store lange gardiner fra gulv til tak, og de hang med "styggsiden" inn mot stuen... 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 jeg hadde hengt det med mønsteret inn... Her går det bare i svarte gardiner... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror i alle fall jeg hadde stusset om noen ba meg inn i stuen sin, og de hadde sånne store lange gardiner fra gulv til tak, og de hang med "styggsiden" inn mot stuen... Hehe, jeg også 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Det får være måte på å please andre! De henger med pensida inn hjemme hos meg. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har gardiner som er like begge veier. Lingardin. Men hvis jeg måtte velge blir det penside inn. Alltid. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg pynter for meg selv, og ikke naboene. Pensiden inn, selvsagt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg tror i alle fall jeg hadde stusset om noen ba meg inn i stuen sin, og de hadde sånne store lange gardiner fra gulv til tak, og de hang med "styggsiden" inn mot stuen... Så det i en caravelle en gang. Det så pent ut fra utsiden, men da en kom inn var det ikke så pent 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Hehe, men da har jeg tenkt riktig da. Jeg pleaser meg sjøl ja ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Gardinene skal selvfølgelig henge med pensiden inn mot stua! Jeg kjøper da ikke gardiner for å se baksiden av dem!? 0 Siter
Axcia Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Du gjør det riktig, Laguna tar "feil" ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Gardinene skal selvfølgelig henge med pensiden inn mot stua! Jeg kjøper da ikke gardiner for å se baksiden av dem!? Det er kjøkkengardinene, jeg har ikke gardiner i stua, men der bor jeg i fjerde etasje og ingen kan se verken inn eller gardinene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg henger selvfølgelig gardinene med rettsiden inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.