Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere henger opp gardiner, henger dere da siden med mønsteret inn eller ut. Vi har diskutert i dag og vi gjør forskjellig. Jeg henger "pensiden" inn mot kjøkken og laguna pensiden ut mot gata.

Jeg har folk som passerer vinduet mitt stadig vekk og kan se inn hvis det er kveld og lyset er på så jeg har kjøpt mørke gardiner som man ikke kan se igjennom. Nye naboer og jeg liker ikke at de skal se meg i innetøyet.

Fortsetter under...

Gjest grønnblå
Skrevet

Jeg har alltid lært at pensiden skal inn. Jeg trodde det var vanlig, men det er jo ikke sikkert

candyqueen_83
Skrevet

Det skal vel helst se pent ut innenfra? Altså med mønsteret inn. Selv liker jeg best gardiner som er like fra begge sider.

Skrevet

Jeg har alltid lært at pensiden skal inn. Jeg trodde det var vanlig, men det er jo ikke sikkert

Jeg ble plutselig veldig usikker og så ble vi bare stående der å lure og bestemte at jeg skulle spørre her hva andre mente. Jeg er vant til å bo oppe i etasjene så da er det en selvfølge med pensiden inn men siden jeg bor på svalgang og folk passerer utenfor stadig vekk så plutselig visste jeg ikke :o)

Skrevet

Det skal vel helst se pent ut innenfra? Altså med mønsteret inn. Selv liker jeg best gardiner som er like fra begge sider.

Det gjør jeg og men oppdaget plutselig i går at nå flyttet naboene inn og jeg kjøpte disse i hui og hast og det var nesten ikke noe utvalg på Princess.

Gjest grønnblå
Skrevet

Jeg ble plutselig veldig usikker og så ble vi bare stående der å lure og bestemte at jeg skulle spørre her hva andre mente. Jeg er vant til å bo oppe i etasjene så da er det en selvfølge med pensiden inn men siden jeg bor på svalgang og folk passerer utenfor stadig vekk så plutselig visste jeg ikke :o)

Jeg bor i første etasje. De gardinene jeg har ut mot inngangsdøren er så og si like på begge sider, men sømmene henger ut mot vinduet. På stuesiden (ut mot hagen min) er gardinene slett ikke like på begge sider, og pensiden henger helt klart inn mot stuen.

Annonse

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ledd om noen hadde hengt gardinene med pensiden ut, men så bor jeg sånn at jeg ikke har naboer som går rett forbi vinduene mine heller ;)

Gjest grønnblå
Skrevet

Jeg tror jeg hadde ledd om noen hadde hengt gardinene med pensiden ut, men så bor jeg sånn at jeg ikke har naboer som går rett forbi vinduene mine heller ;)

Jeg tror i alle fall jeg hadde stusset om noen ba meg inn i stuen sin, og de hadde sånne store lange gardiner fra gulv til tak, og de hang med "styggsiden" inn mot stuen...

Skrevet

jeg hadde hengt det med mønsteret inn... Her går det bare i svarte gardiner...

Skrevet

Jeg tror i alle fall jeg hadde stusset om noen ba meg inn i stuen sin, og de hadde sånne store lange gardiner fra gulv til tak, og de hang med "styggsiden" inn mot stuen...

Hehe, jeg også ;)

Skrevet

Det får være måte på å please andre!:) De henger med pensida inn hjemme hos meg.

Skrevet

Har gardiner som er like begge veier. Lingardin.

Men hvis jeg måtte velge blir det penside inn. Alltid.

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg pynter for meg selv, og ikke naboene. Pensiden inn, selvsagt :)

AneM1365380603
Skrevet

Så det i en caravelle en gang. Det så pent ut fra utsiden, men da en kom inn var det ikke så pent ;)

Skrevet

Hehe, men da har jeg tenkt riktig da. Jeg pleaser meg sjøl ja :o)

Skrevet

Gardinene skal selvfølgelig henge med pensiden inn mot stua! Jeg kjøper da ikke gardiner for å se baksiden av dem!?

Skrevet

Gardinene skal selvfølgelig henge med pensiden inn mot stua! Jeg kjøper da ikke gardiner for å se baksiden av dem!?

Det er kjøkkengardinene, jeg har ikke gardiner i stua, men der bor jeg i fjerde etasje og ingen kan se verken inn eller gardinene.

Skrevet

Jeg henger selvfølgelig gardinene med rettsiden inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...