100%ull Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jepp...da er jeg i full gang med julevaskinga... ...og det som ikke er ferdig innen første desember får være... =) Tjo og hei...det var godt å komme i gang =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Alltid godt når man har fått gjort det Her pleier jeg å vaske ned loftet i høstferien (alle soverom er der), så tar jeg et rom i 1.etasje hver uke i november. Imorgen har jeg planer om å vaske ned hallen, så blir det vel stua i neste uke. Deretter vaskerommet og begge bad før jeg avslutter med kjøkkenet (som er verst...). Når jeg sier vaske ned så handler det om tørrmopping av tak, vegger og vasking i skuffer skap, på lister osv.. Godt å få det gjort 0 Siter
megler Smekk Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Vasket ferdig til jul i fjor. Det får virkelig holde. 0 Siter
Gjest Snowbird Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Glem hele julevasken. Det er ikke sunt at det er for rent. Det svekker immunforsvaret ditt og evt. dine barns. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 det hørtes tidlig ut? Da blir det jo møkkete igjen innen julen er her.. Her skal vi begge vaske i begynnelsen av desember tenker jeg... 0 Siter
tonie Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 det hørtes tidlig ut? Da blir det jo møkkete igjen innen julen er her.. Her skal vi begge vaske i begynnelsen av desember tenker jeg... Neineinei, i desember skal man bare kose seg med julegaveinnpakning, baking og kos 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss! Samme her.... Vasker jeg rundt nå, så må i allefall kjøkkenet vaskes en gang til før jul. Det er ikke det at det alltid er strøkent der, men om det skal være skikkelig rent 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Neineinei, i desember skal man bare kose seg med julegaveinnpakning, baking og kos jeg pakker ikke inn gaver før siste uka før jul jeg og det blir lite med baking her. hehe.. 0 Siter
Gjest Snowbird Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Samme her.... Vasker jeg rundt nå, så må i allefall kjøkkenet vaskes en gang til før jul. Det er ikke det at det alltid er strøkent der, men om det skal være skikkelig rent Det holder lenge å vaske baderommet sånn ca. 1. desember, så varer det helt til jula er over. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Det holder lenge å vaske baderommet sånn ca. 1. desember, så varer det helt til jula er over. holder badet ditt seg rent såå lenge?? 0 Siter
100%ull Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss! ''Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss!:)'' Neida...her bor vi en hel familie... ...men jeg bruker å gjøre unna vasken i november...for i desember er det jula som skal forberedes...julebakst...verksted...pakker...pynt ... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 hehe, jeg tar heller julevasken så det er reint i romjula jeg. Det skjer mye møkk i november og desember de 7 ukene som er igjen før jul! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Neineinei, i desember skal man bare kose seg med julegaveinnpakning, baking og kos Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften. Typisk meg. 0 Siter
frosken Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften. Typisk meg. ''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.'' Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 ''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.'' Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s* Ja, jakten på lappene glemte jeg ) 0 Siter
black wealch Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Alltid godt når man har fått gjort det Her pleier jeg å vaske ned loftet i høstferien (alle soverom er der), så tar jeg et rom i 1.etasje hver uke i november. Imorgen har jeg planer om å vaske ned hallen, så blir det vel stua i neste uke. Deretter vaskerommet og begge bad før jeg avslutter med kjøkkenet (som er verst...). Når jeg sier vaske ned så handler det om tørrmopping av tak, vegger og vasking i skuffer skap, på lister osv.. Godt å få det gjort Hvert år ?? Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da.. 0 Siter
100%ull Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Hvert år ?? Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da.. ''Aldri vasket tak og vegger jeg.'' Her vasker vi tak og vegger hvert år... Badet blir selvfølgelig tatt oftere... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 jeg pakker ikke inn gaver før siste uka før jul jeg og det blir lite med baking her. hehe.. Jeg har store ambisjoner hver desember, men som regel blir det nok mest slik som du skisserer ;-P Men nedvask vil jeg IKKE bruke tid på i desember iallefall - der går grensen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften. Typisk meg. Her må gavene leveres etterhvert i løpet av desember, så det kan ikke klargjøres dagen før 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.