Gå til innhold

Da er julevaskinga i gang =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp...da er jeg i full gang med julevaskinga...

...og det som ikke er ferdig innen første desember får være... =)

Tjo og hei...det var godt å komme i gang =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid godt når man har fått gjort det ;)

Her pleier jeg å vaske ned loftet i høstferien (alle soverom er der), så tar jeg et rom i 1.etasje hver uke i november. Imorgen har jeg planer om å vaske ned hallen, så blir det vel stua i neste uke. Deretter vaskerommet og begge bad før jeg avslutter med kjøkkenet (som er verst...). Når jeg sier vaske ned så handler det om tørrmopping av tak, vegger og vasking i skuffer skap, på lister osv.. Godt å få det gjort :)

Skrevet

Vasket ferdig til jul i fjor. Det får virkelig holde.

Gjest Snowbird
Skrevet

Glem hele julevasken. Det er ikke sunt at det er for rent. Det svekker immunforsvaret ditt og evt. dine barns.

Skrevet

det hørtes tidlig ut? Da blir det jo møkkete igjen innen julen er her..

Her skal vi begge vaske i begynnelsen av desember tenker jeg...

Skrevet

Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss!:)

Skrevet

det hørtes tidlig ut? Da blir det jo møkkete igjen innen julen er her..

Her skal vi begge vaske i begynnelsen av desember tenker jeg...

Neineinei, i desember skal man bare kose seg med julegaveinnpakning, baking og kos ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss!:)

Samme her.... Vasker jeg rundt nå, så må i allefall kjøkkenet vaskes en gang til før jul. Det er ikke det at det alltid er strøkent der, men om det skal være skikkelig rent ;)

Skrevet

Neineinei, i desember skal man bare kose seg med julegaveinnpakning, baking og kos ;)

jeg pakker ikke inn gaver før siste uka før jul jeg :P og det blir lite med baking her. hehe..

Gjest Snowbird
Skrevet

Samme her.... Vasker jeg rundt nå, så må i allefall kjøkkenet vaskes en gang til før jul. Det er ikke det at det alltid er strøkent der, men om det skal være skikkelig rent ;)

Det holder lenge å vaske baderommet sånn ca. 1. desember, så varer det helt til jula er over.

Skrevet

Det holder lenge å vaske baderommet sånn ca. 1. desember, så varer det helt til jula er over.

holder badet ditt seg rent såå lenge??

Skrevet

''Jøssenavn, det får en si. Noe sier meg at du bor alene? Det hadde ikke vært mye vits å julevaske i begynnelsen av november her hos oss!:)''

Neida...her bor vi en hel familie...

...men jeg bruker å gjøre unna vasken i november...for i desember er det jula som skal forberedes...julebakst...verksted...pakker...pynt ...

Skrevet

hehe, jeg tar heller julevasken så det er reint i romjula jeg. Det skjer mye møkk i november og desember de 7 ukene som er igjen før jul!

candyqueen_83
Skrevet

Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften. Typisk meg.

Skrevet

Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften. Typisk meg.

''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.''

Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s*

candyqueen_83
Skrevet

''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.''

Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s*

Ja, jakten på lappene glemte jeg :o)

Skrevet

Alltid godt når man har fått gjort det ;)

Her pleier jeg å vaske ned loftet i høstferien (alle soverom er der), så tar jeg et rom i 1.etasje hver uke i november. Imorgen har jeg planer om å vaske ned hallen, så blir det vel stua i neste uke. Deretter vaskerommet og begge bad før jeg avslutter med kjøkkenet (som er verst...). Når jeg sier vaske ned så handler det om tørrmopping av tak, vegger og vasking i skuffer skap, på lister osv.. Godt å få det gjort :)

Hvert år ??

Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da..

Skrevet

Hvert år ??

Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da..

''Aldri vasket tak og vegger jeg.''

Her vasker vi tak og vegger hvert år...

Badet blir selvfølgelig tatt oftere...

Skrevet

jeg pakker ikke inn gaver før siste uka før jul jeg :P og det blir lite med baking her. hehe..

Jeg har store ambisjoner hver desember, men som regel blir det nok mest slik som du skisserer ;-P

Men nedvask vil jeg IKKE bruke tid på i desember iallefall - der går grensen ;)

Skrevet

Her må gavene leveres etterhvert i løpet av desember, så det kan ikke klargjøres dagen før ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...