Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hvert år ?? Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da.. Jeg venta en gang i fem år og da ble det mye å ta igjen, så jeg bestemte meg for å gjøre det hvert år.. Går kjemperaskt med tørrmopp, så for min del er det lite jobb med det egentlig 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg har store ambisjoner hver desember, men som regel blir det nok mest slik som du skisserer ;-P Men nedvask vil jeg IKKE bruke tid på i desember iallefall - der går grensen Syns ikke det gjør noe å vaske i desember jeg. Får ikke noen julestemning før lillejulaften uansett 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Syns ikke det gjør noe å vaske i desember jeg. Får ikke noen julestemning før lillejulaften uansett Har du barn? Hvis ikke, så skjønner jeg deg Når man har barn så vil man liksom bare bruke tida på barna i adventstida:) 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Har du barn? Hvis ikke, så skjønner jeg deg Når man har barn så vil man liksom bare bruke tida på barna i adventstida:) Nei jeg har ikke det blir kanskje annerledes da jeg får det 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 holder badet ditt seg rent såå lenge?? Badet tar jeg til vanlig et par ganger pr. uke, men vi er 6 personer som støver det til.. De små er mestere i å skitne speilet til. Skjønner det bare ikke, men det er tannkrem på det til alle tider. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Julevasken er jeg ferdig med for lenge siden. Her er det vårrengjøringa som står for tur ;p 0 Siter
Angustia Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Så flink du er! Sjøl gjør jeg ikke storreint før jul - er jo så fint med mørketid og stearinlys - det kamuflerer det meste.. Men når panikken brer seg i midten av desember lover jeg meg sjøl at "neste år, osv" - hvert år :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Nei jeg har ikke det blir kanskje annerledes da jeg får det Der har vi forklaringa, ja ;-P 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Der har vi forklaringa, ja ;-P mm:) 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Badet tar jeg til vanlig et par ganger pr. uke, men vi er 6 personer som støver det til.. De små er mestere i å skitne speilet til. Skjønner det bare ikke, men det er tannkrem på det til alle tider. jeg vasker også badetca to ganger i uka, og vi er to personer Blir en del tannkrem-sprut på speilet her også.. hehe 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 jeg vasker også badetca to ganger i uka, og vi er to personer Blir en del tannkrem-sprut på speilet her også.. hehe Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke. 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke. såpass mye ja. vasker det ca to ganger i uka jeg. 0 Siter
Angustia Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke. ''Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke.'' Hyperventilerer og kneler i støvet ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 ''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.'' Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s* Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-) 0 Siter
frosken Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-) ''Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-) '' Kremmt... det nok dessverre tilløp til slike tilstander hos oss på julaften også. Som de gangene noen kommer på at det jo mangler en gave under treet, og at den ved nærmere ettertanke finnes et eller annet sted uinnpakket... 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 ''Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-) '' Kremmt... det nok dessverre tilløp til slike tilstander hos oss på julaften også. Som de gangene noen kommer på at det jo mangler en gave under treet, og at den ved nærmere ettertanke finnes et eller annet sted uinnpakket... *he he* Han hadde også en annen variant ett år, da han hadde kjøpt nye skistaver til alle barna. Istedenfor å pakke dem inn, hadde han "gjemt" dem bak de lange gardinene ved verandadøra;-) Disse ble selvsagt funnet lenge før det var meningen :-) Typisk menn å tro at kvinner (i alle aldre) ikke ser på steder som de selv tror er Festund Norwegen. Som da husbonden som gutt skulle gjemme noe for moren sin på hytta, og gjemte det i en kjølebag (!) 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Greier du å holde det rent fra nå og frem til jul sånn at du slipper reingjøring i desember er det i seg selv en bragd. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hjelpe meg.....jeg skal vente ca. tre uker til og da skal jeg bruke ordet jul så mye jeg vil..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.