Gå til innhold

Da er julevaskinga i gang =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år ??

Aldri vasket tak og vegger jeg. Har tapetsert om da..

Jeg venta en gang i fem år og da ble det mye å ta igjen, så jeg bestemte meg for å gjøre det hvert år.. Går kjemperaskt med tørrmopp, så for min del er det lite jobb med det egentlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har store ambisjoner hver desember, men som regel blir det nok mest slik som du skisserer ;-P

Men nedvask vil jeg IKKE bruke tid på i desember iallefall - der går grensen ;)

Syns ikke det gjør noe å vaske i desember jeg. Får ikke noen julestemning før lillejulaften uansett :P

Skrevet

Syns ikke det gjør noe å vaske i desember jeg. Får ikke noen julestemning før lillejulaften uansett :P

Har du barn? Hvis ikke, så skjønner jeg deg ;)

Når man har barn så vil man liksom bare bruke tida på barna i adventstida:)

Skrevet

Har du barn? Hvis ikke, så skjønner jeg deg ;)

Når man har barn så vil man liksom bare bruke tida på barna i adventstida:)

Nei jeg har ikke det :) blir kanskje annerledes da jeg får det :)

AneM1365380603
Skrevet

holder badet ditt seg rent såå lenge??

Badet tar jeg til vanlig et par ganger pr. uke, men vi er 6 personer som støver det til.. De små er mestere i å skitne speilet til. Skjønner det bare ikke, men det er tannkrem på det til alle tider.

Skrevet

Julevasken er jeg ferdig med for lenge siden. Her er det vårrengjøringa som står for tur ;p

Skrevet

Så flink du er! Sjøl gjør jeg ikke storreint før jul - er jo så fint med mørketid og stearinlys - det kamuflerer det meste.. Men når panikken brer seg i midten av desember lover jeg meg sjøl at "neste år, osv" - hvert år :-/

Skrevet

Nei jeg har ikke det :) blir kanskje annerledes da jeg får det :)

Der har vi forklaringa, ja ;-P

Skrevet

Badet tar jeg til vanlig et par ganger pr. uke, men vi er 6 personer som støver det til.. De små er mestere i å skitne speilet til. Skjønner det bare ikke, men det er tannkrem på det til alle tider.

jeg vasker også badetca to ganger i uka, og vi er to personer :P

Blir en del tannkrem-sprut på speilet her også.. hehe

AneM1365380603
Skrevet

jeg vasker også badetca to ganger i uka, og vi er to personer :P

Blir en del tannkrem-sprut på speilet her også.. hehe

Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke.

Skrevet

Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke.

såpass mye ja. vasker det ca to ganger i uka jeg.

Skrevet

''Speilet bør taes hver dag, men det gidder jeg ikke. Tar det maks fire ganger pr uke.''

Hyperventilerer og kneler i støvet ;-)

Skrevet

''Innpakning gjør man da natt til julaften. Haha. Eller som oftest her et par timer før man skal reise bort på julaften.''

Dette er så avgjort en av mine juletradisjoner også, i kombinasjon med jakt på "til-fra-lapper" sånn rett før pakkene må legges under treet ...*s*

Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-)

Skrevet

Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-)

''Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-)

''

Kremmt... det nok dessverre tilløp til slike tilstander hos oss på julaften også. Som de gangene noen kommer på at det jo mangler en gave under treet, og at den ved nærmere ettertanke finnes et eller annet sted uinnpakket...

Skrevet

''Du slår ikke faren min, som ett år forsvant på soverommet etter julemiddagen - han hadde glemt å pakke inn gavene :-)

''

Kremmt... det nok dessverre tilløp til slike tilstander hos oss på julaften også. Som de gangene noen kommer på at det jo mangler en gave under treet, og at den ved nærmere ettertanke finnes et eller annet sted uinnpakket...

*he he*

Han hadde også en annen variant ett år, da han hadde kjøpt nye skistaver til alle barna. Istedenfor å pakke dem inn, hadde han "gjemt" dem bak de lange gardinene ved verandadøra;-) Disse ble selvsagt funnet lenge før det var meningen :-)

Typisk menn å tro at kvinner (i alle aldre) ikke ser på steder som de selv tror er Festund Norwegen. Som da husbonden som gutt skulle gjemme noe for moren sin på hytta, og gjemte det i en kjølebag (!)

Skrevet

Greier du å holde det rent fra nå og frem til jul sånn at du slipper reingjøring i desember er det i seg selv en bragd. :)

Gjest segunda
Skrevet

Hjelpe meg.....jeg skal vente ca. tre uker til og da skal jeg bruke ordet jul så mye jeg vil.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...