Gå til innhold

Pinne-minne.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

mine to har fast plass på nattbordet..eller i nattbordskuffen og så langt har jeg faktisk greid å unngå at de har forsvunnet. det samme med blåtannsenderen som kobles til dataen via usb...

Men nå må jeg vel ikke skryte for mye for da forsvinner det vel alt sammen;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355723-pinne-minne/#findComment-3056884
Del på andre sider

mine to har fast plass på nattbordet..eller i nattbordskuffen og så langt har jeg faktisk greid å unngå at de har forsvunnet. det samme med blåtannsenderen som kobles til dataen via usb...

Men nå må jeg vel ikke skryte for mye for da forsvinner det vel alt sammen;-)

Mine hadde også faste plasser. Helt til jeg hadde storopprydning for en måned siden eller noe sånt. Siden ikke sett. Har et vagt minne om å henge en av dem på en spiker og den andre på skrivebordet i en kurv. Det er visst ikke så lurt å legge minne på pinne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355723-pinne-minne/#findComment-3056891
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjekt å ha.

Ekstern hardisk står på ønskelista mi.

Det som er dumt med en minnepinne er at den har begrenset med plass.Jeg hadde en gang i tiden 3 stk:256 mb,2000 og 4000 (2 og 4 gb).Jeg sluttet å bruke de når jeg fant en micro sd leser til ca 200 kr.Jeg har 2 telefoner som har med 2 gb sd kort hver seg og jeg har 3x 4 gb av andre kort.2 er fullsize sd kort men passer fremdeles i min usb leser.Den fungerer som en minnepinne,men jeg slipper å kjøpe en ny hver gang den gamle er for liten.Har nå tilsammen 12-14 gb på diverse sd og micro sd kort.Utrolig at man får 2 gb plass på noe som er på størrelsen med min langinger negl! Har fremdeles ca 20-50 gamle floppy-disketter med bare 1,44 mg plass på hver.

Kjøpte min usb leser på Clas Ohlson,men anbefaler nok Sandisk eller et annet kjent merke for høyest mulig kvalitet.De koster aldri over 250 kr uansett,og jeg anbefaler alle småting i et pengeskrin til maks 300 kr.Der kan man ha de plastkortene man ikke bruker til daglig,alle gamle simkort,micro sd kort og mynter.

God handel!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355723-pinne-minne/#findComment-3057363
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...