cathlin Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hvis man ønsker å lage eller bake noe til noen som ikke spiser kake eller andre søtsaker, hva kan man lage da? Det må være sundt og fornuftig. 0 Siter
Gjest Grave Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Sånn små gulerøtter burde være midt i blinken. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Sånn små gulerøtter burde være midt i blinken. Jo, men tenkte på noe mer avansert enn å kjøpe en pakke gulerøtter. Noe som bakes eller lages og som smaker godt for de som ligger unna sukkerting. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Fruktsalat? Fargerike grønnsaker pent kuttet på fat, med flere gode dipper til? 0 Siter
Sør Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jo, men tenkte på noe mer avansert enn å kjøpe en pakke gulerøtter. Noe som bakes eller lages og som smaker godt for de som ligger unna sukkerting. Men du bør nesten forklare hvorfor de "ligger unna sukkerting" - svarene kan jo være forsjellig hvis det er snakk om:. 1) Diabetes 2) Slanker seg 3) På en av disse moteriktige lavkarbo-diettene Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Smører noen rundstykker? Forklarte meg visst litt dårlig. ¨ Jeg mener en matting man gir bort i en slags gave. Et alternativ til å gi en kake. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Fruktsalat? Fargerike grønnsaker pent kuttet på fat, med flere gode dipper til? Forklarte meg visst litt dårlig. Ment for å gi bort i en slags gave ikke servere gjester. 0 Siter
rose23 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg er ikke glad i kake. Spiser ikke marsipan, ostekake og bløtkake... men for oss som ikke er glad i kake, går sjokoladekake og gulerotkake fint ann :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Men du bør nesten forklare hvorfor de "ligger unna sukkerting" - svarene kan jo være forsjellig hvis det er snakk om:. 1) Diabetes 2) Slanker seg 3) På en av disse moteriktige lavkarbo-diettene Med vennlig hilsen Syns det holder å si at det er noen som velger å ikke spise søtsaker og kake. 0 Siter
ikke mitt navn Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Forklarte meg visst litt dårlig. Ment for å gi bort i en slags gave ikke servere gjester. Fruktkurv! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Forklarte meg visst litt dårlig. ¨ Jeg mener en matting man gir bort i en slags gave. Et alternativ til å gi en kake. En flott fruktkurv i sånn blank gjennomsiktig folie, med flott sløyfe på? Et sunt og godt brød? Også pakket inn pent, med sløyfe? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Grønnsaker m/dippedupp. Jo. Forklarte meg litt dårlig, mente for å gi bort ikke servere hjemme. 0 Siter
Sør Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Syns det holder å si at det er noen som velger å ikke spise søtsaker og kake. Greit nok, men da sier du jo ikke hva de kan spise i stedet. En diabetiker kan spise popcorn, men det kan ikke noen på lavkarbo. Diabetikeren og lavkarbo-moteofferet ;-) kan spise fett, men det kan ikke den som slanker seg "vanlig". Diabetikeren kan trolig spise kake, dersom det kommer etter middagen. Osv. Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Fruktkurv! Ja. Jeg vil helst lage/bake noe da. 0 Siter
ikke mitt navn Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 En flott fruktkurv i sånn blank gjennomsiktig folie, med flott sløyfe på? Et sunt og godt brød? Også pakket inn pent, med sløyfe? Cellofan! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Cellofan! Ja! Det var det det het! Takk. :-) 0 Siter
ikke mitt navn Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Ja. Jeg vil helst lage/bake noe da. Lag kurven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.