ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 ... må være denne. http://www.youtube.com/watch?v=aM-MBECuBoc Er ingen fan av mannen, men denne opptredenen - på The Bands avskjedskonsert The Last Waltz (som alle burde kjøpe!) - er så innihelvetes intens (noe som sikkert skyldes pudderhaugen backstages). En rå konsert! 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Elsker denne saken med Neil - spørr meg ikke hvorfor 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Elsker denne saken med Neil - spørr meg ikke hvorfor Jeg har en samleplate av Diamond, og synes han blir litt kjedelig. Skaffa den grunnet opptredenen på The Last Waltz, men han når ikke seg selv til knærne engang. Unntaket er Dry Your Eyes med The Band, men det skyldes sannsynligvis den spesielle stemningen denne kvelden. Det er mange jeg ikke normalt hører på som overgår seg selv på den konserten. En fantastisk konsert! 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg har en samleplate av Diamond, og synes han blir litt kjedelig. Skaffa den grunnet opptredenen på The Last Waltz, men han når ikke seg selv til knærne engang. Unntaket er Dry Your Eyes med The Band, men det skyldes sannsynligvis den spesielle stemningen denne kvelden. Det er mange jeg ikke normalt hører på som overgår seg selv på den konserten. En fantastisk konsert! Jeg har helt ærlig bare hørt I am I said med Neil. Vel, jeg kan ha hørt noen låter på radioen som jeg ikke har visst har vært denne karen da. Det er digg når man får en musikkopplevelse som "sitter". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Må være denne: Ingen slår Slayer live, men jeg foretrekker denne, og Slayer skal ikke covre noen - andre skal covre Slayer! 0 Siter
Gjest deaf forever Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Ingen slår Slayer live, men jeg foretrekker denne, og Slayer skal ikke covre noen - andre skal covre Slayer! Men det må jo være med Lombardo på trommer: 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Men det må jo være med Lombardo på trommer: Det er jeg helt enig med deg i. Jeg tok bare den første jeg fant på Youtube. Jeg har sett dem noen ganger nå, både med og uten Dave, men ingenting overgår den siste konserten de holdt på Rockefeller. Lurer på om det var i 2003. De spilte i hvert fall hele Reign in Blood. Det var noe annet en de større konsertene de kjører i Spektrum. Uten tvil den kuleste konserten jeg har vært på. 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. Må kanskje elske boka for å føle sjela her, men dette er usigelig vakkert. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. Siden jeg har deg her: Har du noe godt forslag til hvordan jeg overfører kontaktene jeg har på min SE-telefon til PC-en på en sånn måte at jeg kan få dem inn på Iphonen når jeg får den? Det er jo et litt annet SIM-kort. Jeg får ikke synkronisert via Outlook da jeg ikke har Outlook. Jeg vet kan backe opp telefonen jeg nå har, men jeg tviler på at Apple, som jo er noe sære, leser SE-filen. Jeg leser at jeg kan synkronisere med Gmail, og jeg har derfor opprettet en konto der, men jeg får ikke kontaktene fra min nåværende telefon inn i Gmail, så jeg er like langt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. Glem forrige spørsmål. Jeg gjorde det manuelt. La alt inn i Gmail, og så synkroniserer jeg når jeg får telefonen. Greit å få rydda opp litt i registeret også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.