Gå til innhold

Tidenes beste liveopptreden ...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

... må være denne.

http://www.youtube.com/watch?v=aM-MBECuBoc

Er ingen fan av mannen, men denne opptredenen - på The Bands avskjedskonsert The Last Waltz (som alle burde kjøpe!) - er så innihelvetes intens (noe som sikkert skyldes pudderhaugen backstages).

En rå konsert!

Videoannonse
Annonse
Gjest bareentanke
Skrevet

Elsker denne saken med Neil - spørr meg ikke hvorfor :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Elsker denne saken med Neil - spørr meg ikke hvorfor :)

Jeg har en samleplate av Diamond, og synes han blir litt kjedelig. Skaffa den grunnet opptredenen på The Last Waltz, men han når ikke seg selv til knærne engang. Unntaket er Dry Your Eyes med The Band, men det skyldes sannsynligvis den spesielle stemningen denne kvelden. Det er mange jeg ikke normalt hører på som overgår seg selv på den konserten.

En fantastisk konsert!

Gjest bareentanke
Skrevet

Jeg har en samleplate av Diamond, og synes han blir litt kjedelig. Skaffa den grunnet opptredenen på The Last Waltz, men han når ikke seg selv til knærne engang. Unntaket er Dry Your Eyes med The Band, men det skyldes sannsynligvis den spesielle stemningen denne kvelden. Det er mange jeg ikke normalt hører på som overgår seg selv på den konserten.

En fantastisk konsert!

Jeg har helt ærlig bare hørt I am I said med Neil. Vel, jeg kan ha hørt noen låter på radioen som jeg ikke har visst har vært denne karen da.

Det er digg når man får en musikkopplevelse som "sitter".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må være denne:

Ingen slår Slayer live, men jeg foretrekker denne, og Slayer skal ikke covre noen - andre skal covre Slayer!

Gjest deaf forever
Skrevet

Ingen slår Slayer live, men jeg foretrekker denne, og Slayer skal ikke covre noen - andre skal covre Slayer!

Men det må jo være med Lombardo på trommer:

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det må jo være med Lombardo på trommer:

Det er jeg helt enig med deg i. Jeg tok bare den første jeg fant på Youtube.

Jeg har sett dem noen ganger nå, både med og uten Dave, men ingenting overgår den siste konserten de holdt på Rockefeller. Lurer på om det var i 2003. De spilte i hvert fall hele Reign in Blood. Det var noe annet en de større konsertene de kjører i Spektrum. Uten tvil den kuleste konserten jeg har vært på. :)

Skrevet

Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". :)

Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. :)

Skrevet

Jeg er heller ikke noen fan av Neil Diamond, men jeg elsker filmmusikken til "Jonathan Livingston Seagull". :)

Denne også er bra, men jeg vet om mye annet som er bedre live - selv om The Last Waltz er en fantastisk konsertopplevelse - hver gang. :)

Må kanskje elske boka for å føle sjela her, men dette er usigelig vakkert. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden jeg har deg her: Har du noe godt forslag til hvordan jeg overfører kontaktene jeg har på min SE-telefon til PC-en på en sånn måte at jeg kan få dem inn på Iphonen når jeg får den? Det er jo et litt annet SIM-kort.

Jeg får ikke synkronisert via Outlook da jeg ikke har Outlook.

Jeg vet kan backe opp telefonen jeg nå har, men jeg tviler på at Apple, som jo er noe sære, leser SE-filen.

Jeg leser at jeg kan synkronisere med Gmail, og jeg har derfor opprettet en konto der, men jeg får ikke kontaktene fra min nåværende telefon inn i Gmail, så jeg er like langt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Glem forrige spørsmål. Jeg gjorde det manuelt. La alt inn i Gmail, og så synkroniserer jeg når jeg får telefonen. Greit å få rydda opp litt i registeret også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...