Gå til innhold

Seks uker til vi går mot lysere tider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er jammen postiv. Men du har jo rett, og det er viktig å tenke positivt :) Jeg personlig hater januar og februar. Men i mars ser jeg lyset :D

Gjest lang mørketid og lite lys
Skrevet

Gjelder ikke i Tromsø vertfall........

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om 11 uker sitter jeg på flyet til sol og varme, og om rundt 15 uker, når jeg reiser hjem igjen, går det virkelig mot lysere dager. :)

Skrevet

Om 11 uker sitter jeg på flyet til sol og varme, og om rundt 15 uker, når jeg reiser hjem igjen, går det virkelig mot lysere dager. :)

Fy søren, hvor skal du da?? *Misunnelig* (men unner deg det;))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fy søren, hvor skal du da?? *Misunnelig* (men unner deg det;))

Da skal jeg oppholde meg ulike steder i Thailand i en måned. Koh Chang, Bangkok, Chiang Mai og Phuket og/eller Krabi. :)

Skrevet

Da skal jeg oppholde meg ulike steder i Thailand i en måned. Koh Chang, Bangkok, Chiang Mai og Phuket og/eller Krabi. :)

Ned og få seg litt ja? :)

Skrevet

Høres fantastisk ut!

Mulig jeg er å finne i Thailand selv i februar eller mars ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres fantastisk ut!

Mulig jeg er å finne i Thailand selv i februar eller mars ;)

Det er ikke det verste stedet å tilbringe deler av vinteren. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ned og få seg litt ja? :)

Jepp. Jeg kommer til å være så mye på horehus at jeg kommer hjem bleikere enn da jeg dro.

Skrevet

Det er ikke det verste stedet å tilbringe deler av vinteren. :)

Har aldri vært der, men ser frem til å besøke Thailand nå :)

Skrevet

Jepp. Jeg kommer til å være så mye på horehus at jeg kommer hjem bleikere enn da jeg dro.

*knegg*

Skrevet

Godt du minner meg på det, for i dag mister jeg sola. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...