Gå til innhold

Gavetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til gave til en dame på 60 år? Hun er en frisk og rask dame, ung i sinn...hvis det har noen betydning. Har alt egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris?

Tenkte på en rundt 500... mannen hennes får også for rundt den summen... Tenkte det var litt gøyere med en personlig gave til de begge:) Og siden de er mine fantastiske svigerforeldre, vil jeg gi de noe som betyr noe... Saken er at de har ALT...og mer til:)

Skrevet

Gavekort på hudpleie/massasje/fotpleie el.l.

ja, det blir vel noe sånt:O) Takk for tips her inne.

Ha en god natt!

Skrevet

Et abonnement på "Vi over 60". http://viover60.no/

Hadde jeg blitt 60 år og fått et slikt abonnement så hadde jeg blitt dypt fornærmet.! Det er ofte en milepæl å tippe et nytt årtier når man blir så gammel. Og det tar ofte minst et år for å godta det for mange.. så jeg hadde vært litt forsiktig med en slik gave må jeg si.. Hadde følt meg steingammel..

Skrevet

Selv om damer i den alderen har alt, så må du tenke litt om hva du selv ville likt å handle. Jeg har også "alt" egentlig ,selv om jeg er under 40 år, og trenger ingenting, men jeg shopper alikevel sesongens klær og gode kremer og sminke. Og elsker smykker!

Så sett igang og kjøp som om du skulle få gaven selv! Hun blir garantert fornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...