Gå til innhold

Rimelig selvpleie

Anbefalte innlegg

Jeg synes intensive care (eller hva den nå heter) er et bra merke. Prøvde firstprice bodylotion noen dager og ble myk og fin i huda...så tenker jeg kjøper den..Men jeg skal i allefall sjekke nettsida til vita.

Du kan sjekke nettsiden til apotekene også og til billigkjedene som H&M, Cubus og Lindex.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjohei

7

• Kolesjanka

3

• morsan

2

• ikke mitt navn

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest nicknicknicknick

Har disse engangsmaskene kommet i større forpakninger? Det må jeg sjekke ut :)

Ja, jeg gjør alt for å spare..nå har det seg sånn at jeg har gått tom for både foundation, mascara, eyeliner, bodylotion og skrubbkrem...så jeg lurer på hvordan i huleste jeg skal klare å anskaffe meg alt dette på en gang..må ha litt sminke for å føle meg vel =)

Skrubbkrem for kroppen er olivenolje og sukker det beste. For ansiktet kunne du kanskje bruke kokosmasse i lactasyd såpe.

Ellers brukte jeg spenol lenge. Den desidert billigste fuktighetskremen tror jeg.

Har disse engangsmaskene kommet i større forpakninger? Det må jeg sjekke ut :)

Ja, jeg gjør alt for å spare..nå har det seg sånn at jeg har gått tom for både foundation, mascara, eyeliner, bodylotion og skrubbkrem...så jeg lurer på hvordan i huleste jeg skal klare å anskaffe meg alt dette på en gang..må ha litt sminke for å føle meg vel =)

Jeg oppdaga de større pakningene for to uker siden, så vil tro alle vitabutikker har fått dem inn nå :)

Det kan ofte være endel å spare på å kjøpe på nettet - evt kan du kjøpe en pakke med alt i nå og sørge for at du ikke går tomt for alt på en gang heretter ;)

Hvis du ikke er veldig nøye med merke osv, så har de jo billige varianter av mascaraer osv på H&M. Spenol er kjempegod som body lotion og den koster vel ikke mer enn ca 20 kr i dagligvaren... Nøytral duft på den :)

Gjest salt i suppa

Skrubbkrem for kroppen er olivenolje og sukker det beste. For ansiktet kunne du kanskje bruke kokosmasse i lactasyd såpe.

Ellers brukte jeg spenol lenge. Den desidert billigste fuktighetskremen tror jeg.

Spenol er desidert billigst, og den er ikke så aller verst heller. Men jeg syntes first price var bedre :)

Men spenol er kanskje ikke så bra å bruke i ansiktet? Jeg tror iallefall jeg ville fått fet hud av den... Spenol funker bra på kroppen for min del. Bruker den som fotkrem før jeg legger meg :)

Annonse

Gjest salt i suppa

Jeg oppdaga de større pakningene for to uker siden, så vil tro alle vitabutikker har fått dem inn nå :)

Det kan ofte være endel å spare på å kjøpe på nettet - evt kan du kjøpe en pakke med alt i nå og sørge for at du ikke går tomt for alt på en gang heretter ;)

Hvis du ikke er veldig nøye med merke osv, så har de jo billige varianter av mascaraer osv på H&M. Spenol er kjempegod som body lotion og den koster vel ikke mer enn ca 20 kr i dagligvaren... Nøytral duft på den :)

Jeg er vel litt nøye på merke, men ser jo at jeg ikke har råd til å være det, så jeg skal ta meg en tur på HM og kjøpe mascara der. Kanskje har de billig foundation også? Men det må være en som ikke gjør huden min blankere..har blandingshud. Solpudder har jeg i hvertfall mer igjen av. Antar også at de har sånn billig eyeliner på HM som ikke behøver å koste hundrelappen liksom..heldigvis har jeg nok av øyenskygge. Jeg tror jeg går for first price lotion på kiwi, den er faktisk ganske god. Har også sett at de har en skrubbkrem på dagligvarebutikkene, men på HM så har de en vaskegele med skrubb i til en seksti kroner..skal se hva jeg klarer å skrape sammen av penger..har en vaske jobb hver tredje uke hvor jeg får 550 kr utbetalt..skal ta og sette av de pengene til selvpleie :))

candyqueen_83

Den beste sminkefjerneren er hvertfall den gjennomsiktige flaska med rosa innhold fra H&M. Vet ikke om den er på lager igjen men. Har vært utsolgt lenge. Den koster 30 kr.

Av hudrens mener jeg det ikke koster mer å kjøpe dyre merker. Jeg kjøper Decleor 400 ml fra nett i både rens og toner og disse har jeg da i nesten 8-12 mnd. De koster ca 185 kr flaska.

Gjest nicknicknicknick

Spenol er desidert billigst, og den er ikke så aller verst heller. Men jeg syntes first price var bedre :)

Her står det at man skal være forsiktig med såpe. Men du får lactasyd såpe i butikkene med riktig ph for huden.

http://www.dinside.no/351207/plei-torr-hud

Selv bruker jeg Clarins krem dag og natt. Den koster kanskje 700 for begge på tilbud på flyplasser når man reiser til utlandet. Men jeg har de nesten et år. Smører meg en gang om dagen og tenker ikke på om det er dag eller nattkremmen jeg bruker. Noe å ønske seg til jul?

Gjest salt i suppa

Men spenol er kanskje ikke så bra å bruke i ansiktet? Jeg tror iallefall jeg ville fått fet hud av den... Spenol funker bra på kroppen for min del. Bruker den som fotkrem før jeg legger meg :)

Ja, spenol er for fet for ansiktet..nå har jeg litt ansiktskrem igjen, men har prøvd den ansiktskremen fra intensive care med 78% aloe vera som gir masse fuktighet..den var bra for huden i ansiktet mitt..og den koster kanskje rundt 60 kr...

Gjest salt i suppa

Her står det at man skal være forsiktig med såpe. Men du får lactasyd såpe i butikkene med riktig ph for huden.

http://www.dinside.no/351207/plei-torr-hud

Selv bruker jeg Clarins krem dag og natt. Den koster kanskje 700 for begge på tilbud på flyplasser når man reiser til utlandet. Men jeg har de nesten et år. Smører meg en gang om dagen og tenker ikke på om det er dag eller nattkremmen jeg bruker. Noe å ønske seg til jul?

Jeg er så heldig at jeg fikk dermalogica stor tube og øyekrem til i bursdagsgave, og det har jeg igjen av ennå. Men ansiktskremen minker faretruende. Synes det er et godt merke. Men når den tar slutt, så får jeg vel finne på noe annet. Antakelig blir det den kremen jeg har prøvd før, som funket bra. Men det er ofte dyrt å kjøpe billig også..man bruker det jo fortere opp, da.

Annonse

Gjest salt i suppa

Den beste sminkefjerneren er hvertfall den gjennomsiktige flaska med rosa innhold fra H&M. Vet ikke om den er på lager igjen men. Har vært utsolgt lenge. Den koster 30 kr.

Av hudrens mener jeg det ikke koster mer å kjøpe dyre merker. Jeg kjøper Decleor 400 ml fra nett i både rens og toner og disse har jeg da i nesten 8-12 mnd. De koster ca 185 kr flaska.

Ingen tvil om at det lønner seg å kjøpe stort..men jeg har bare 1500 kr å rutte med i uka, og det skal gå til bensin, mat, osv..og da har jeg ikke råd til å kjøpe "stort"..

Når du nevnte sminkefjerner kom jeg på at jeg faktisk har en sminkefjerner fra Lancome som jeg har glemt helt av. Fikk den i julegave sammen med mascara fra Lancome :)

Ellers så liker jeg å bruke disse First Price renseserviettene for ansiktet. Koster bare 14 kr :-)

Jeg er vel litt nøye på merke, men ser jo at jeg ikke har råd til å være det, så jeg skal ta meg en tur på HM og kjøpe mascara der. Kanskje har de billig foundation også? Men det må være en som ikke gjør huden min blankere..har blandingshud. Solpudder har jeg i hvertfall mer igjen av. Antar også at de har sånn billig eyeliner på HM som ikke behøver å koste hundrelappen liksom..heldigvis har jeg nok av øyenskygge. Jeg tror jeg går for first price lotion på kiwi, den er faktisk ganske god. Har også sett at de har en skrubbkrem på dagligvarebutikkene, men på HM så har de en vaskegele med skrubb i til en seksti kroner..skal se hva jeg klarer å skrape sammen av penger..har en vaske jobb hver tredje uke hvor jeg får 550 kr utbetalt..skal ta og sette av de pengene til selvpleie :))

Hvis du ønsker billig ansiktspleie på hudsalong, har de mange gode tilbud på groupon.no.

''Rimelig bodylotion som funker?''

De siste årene har jeg kun brukt Spenol til både kropp og hender. Den koster kr. 6,- på Prix der jeg bor.

Om vinteren blir huden ekstra tørr, så da bruker jeg i tillegg litt olje på deler av kroppen (olivenolje/solsikkeolje) i dusjen.

De siste årene har jeg kun brukt Spenol til både kropp og hender. Den koster kr. 6,- på Prix der jeg bor.

Om vinteren blir huden ekstra tørr, så da bruker jeg i tillegg litt olje på deler av kroppen (olivenolje/solsikkeolje) i dusjen.

Når du sier at du bruker det i dusjen, vil det si at du skyller deg etterpå? Det kan jo bli litt klissete å bruke olje etter dusjen.

Gjest salt i suppa

Spenol er egentlig ikke så verst, den er ganske fet og trekker bra inn i huden. Lurer på å kjøpe meg litt babyolje faktisk, det kan ikke være så dyrt på dagligvarebutikken.

Gjest salt i suppa

Hvis du ønsker billig ansiktspleie på hudsalong, har de mange gode tilbud på groupon.no.

Jeg er så heldig at jeg har en mor som jobber på en skole hvor de har hudpleie, så får billig hudpleie der :-) Det er deilig med massasje og greier :-)

Når du sier at du bruker det i dusjen, vil det si at du skyller deg etterpå? Det kan jo bli litt klissete å bruke olje etter dusjen.

Det blir litt klissete ja, men huden min er veldig tørr om vinteren, så det suges fort inn og blir ikke så verst når jeg er ferdig på badet. Men så liker jeg den litt oljete følelsen. Det er mye bedre enn å føles tørr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...