Gjest apple Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hei! Prøver frenetisk å oversette vitsen "Den første kvinnebevegelsen var motjokket", men står helt fast.... Vet av erfaring at det er utrolig mange som er gode i engelsk her, så krysser fingrene :-) 0 Siter
Gjest bokmålsordboka Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Haha, jeg aner ikke hva ordet er på norsk engang, og da jeg slo opp i bokmålsordboka visste ikke den det heller, gitt... 0 Siter
Gjest apple Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Haha, jeg aner ikke hva ordet er på norsk engang, og da jeg slo opp i bokmålsordboka visste ikke den det heller, gitt... He-he, takker for forsøket! Morsom vits, ja... 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 He-he, takker for forsøket! Morsom vits, ja... Når du spør på forum for dydsmønstre, får du slike svar :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hva betyr motjokk? At hun under sexakten 'støter tilbake' mot hans støt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.