Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hmmm lurer...

Motivasjon er noe "du har" for å nå et mål. Motivasjonen min for å gå ned i vekt var bedre helse og bedre fysisk form. Du må ha et ønske om å oppnå noe med ting du gjør for at du skal gjøre det.

Men kunnskap om hva du kan oppnå med å gå ned i vekt kan bidra til å hjelpe deg i gang.

Gjest lekker og smekker ;-)

Jeg fant motivasjon i å kunne kjøpe meg fine klær, som jeg føler meg vel i. Det begynte å bli veldig trist å aldri finne seg en ny bukse eller noe fint å ha på seg når man skulle på byen. Jeg gikk ned 12 kg og er veldig fornøyd med det. Jeg har desverre igjen en liten bilring, men det gir meg motivasjon til å begynne og trene. Nå er det bare 5 kg igjen til jeg har samme vekten som da jeg var 18. :-)

Tja... den kom plutselig dalende! Helt konkret var det nok denne posten http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4374904 som var akutt utløsende, med et enkelt og praktisk og gjennomførbart utgangspunkt. Dagen etter var jeg i gang, og nå har jeg gått ned 13 kg pluss trent masse.

Etterhvert blir jo motivasjonen holdt oppe ved at klærne må byttes ut, og det blir artig å ha klær som viser kroppen litt mer ;-) Og at man får kommentarer fra folk man ikke har sett på en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...