Gå til innhold

Vektnedgang og hud

Gjest lekker og smekker ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest lekker og smekker ;-)
Skrevet

Fra jeg var ca 23 år gammel la jeg på meg ca 30 kg. Nå har jeg klart å gå ned 25 av dem, som jeg selvsagt er storfornøyd med. Problemet er at jeg har fått så stygg hud! Jeg har fått masse strekkmerker, og rumpa spesielt ser ikke fin ut. Er det noe jeg kan gjøre med saken? Vil trening hjelpe? Eller går dette rett og slett på gener? Gleder meg ikke til jeg blir gravid, for å si det sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrketrening kan kanskje hjelpe. Drikke mye vann. Bruke bodylotion som strammer opp f.eks. niveas eller loreals stramoppbodylotion. Loreal har også en som skal hjelpe på strekkmerker. Hvis man har tro på dem da. Hvis du ennå er ung, kan det hende at huden tilpasser seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...