tjohei Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Noen sider på nettet eller hvor finner dere motivasjonen? 0 Siter
Gjest apple Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Motivasjonen min kommer av trange klær. Virkelig HATER å måtte gå opp størrelser, og kommer til et punkt hvor jeg ikke vil mer, og tar et skippertak. 0 Siter
katrine69 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Motivasjonen min kommer av trange klær. Virkelig HATER å måtte gå opp størrelser, og kommer til et punkt hvor jeg ikke vil mer, og tar et skippertak. Enig! Min motivasjon kom av trange klær. Pyton! Etter slanke- og hold vekten-kurs har jeg holdt vekten i snart to år :-) Er veldig fornøyd, og stolt av meg selv. Det er JEG som har kontrollen over min egen kropp! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hva kan være mer motiverende enn synlig fremgang? Enn å føle seg fysisk i bedre form? Hvis ikke dette er motiverende nok, og du vet nok hva som skal til, er nok ikke lysten til å gå ned i vekt spesielt stor i utgangspunkt, og man kan heller velge det bekvemme livet, helt uten trening og fokus på kosthold. 0 Siter
Gjest molomon Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg fant motivasjonen når klær ble lite morsomt å kjøpe og også ubehagelig å ha på seg. Jeg følte meg også som "sukker" og kondisen var ikke bra. Da var det nok og skjea skiftet hånd 0 Siter
Missimo Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 http://www.tv2underholdning.no/gkn/kari-jaquesson-det-gaar-alltid-an-aa-gjoere-noe-med-overvektighet-3334431.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.