Gå til innhold

NHD og andre: Lamictal

Gjest nybegynner på lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner på lamictal
Skrevet

Hei, jeg skal begynne på Lamictal nå! Når på dagen bør den tas? Bør man ta spesielle forholdsregler de første dagene? Jeg hra full jobb så vil helst ikke bli dårlig etc på jobb! Andre tips/erfaringer om lamictal? Skal bruke lamcital i tillegg til Efexor 150 mg og wellbutrin 150 mg (bruker og mirena hormonspiral) PS: Hvordan ordner jeg teksten slikat den ikke blir sammenhengende og vanskelig å lese?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du skal begynne på 25 mg og trappe langsomt opp. Du bestemmer selv om du tar de morgen eller kveld. Det har ingen betydning, så velg det som er mest praktisk for deg.

Du må bruke dobbelt linjeskift for å få avsnitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...