Gå til innhold

Føler meg ofte krenket

Anbefalte innlegg

Gjest Narsissistist?
Skrevet

Det skal ikke mer til enn at kassadama/mannen er sur, så går jeg i flere timer etterpå rundt med et hat inne i meg mot den personen. I andre sammenhenger blir jeg også ofte fort krenket. Kan jeg være en narsissistist?

Skrevet

Jeg tror ikke man kan svare kategorisk ja eller nei på dette spørsmålet. Mange har det nok som deg, men mye handler om hvor mye det påvirker livet ditt. Opplever du f.eks. plagsome humørsvingninger som om du går fra "himmel til helvete" på null tid om du føler noe går deg i mot? I så fall kan det vel så gjerne være noe emosjonelt ustabilt på gang.

Men nå er vi alle forskjellige, og jeg synes ikke alt vi sliter med skal ha en diagnose. Uansett er det nok vanskelig å si noe om det på grunnlag av det lille du skriver her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...