Gå til innhold

Stikking i brystet på venstre side..

Anbefalte innlegg

Gjest littskummelt

Hei!

Jeg har hatt stikking i brystet på venstre side - det kom og gikk i går (4 ganger) og har kommet og gått i dag (3 ganger).

Det stikker når jeg puster dypt inn eller når jeg gjør visse bevegelser som å trekke inn magen. Jeg er ikke dårlig ellers. Noen som vet hva dette kan være? Veldig ubehagelig og ekkelt!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355778-stikking-i-brystet-p%C3%A5-venstre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest littskummelt

Ja slikt er ubehagelig og ekkelt, men ikke farlig. Høres ut som noe muskelrelatert slik du beskriver det.

Ja, jeg tenkte på muskelrelatert jeg også...bare synes det er så ekkelt når det har kommet tilbake så mange ganger!

Akkurat som om noe har satt seg fast eller låst seg, sånn følelse!

Gjest villevi

Ja, jeg tenkte på muskelrelatert jeg også...bare synes det er så ekkelt når det har kommet tilbake så mange ganger!

Akkurat som om noe har satt seg fast eller låst seg, sånn følelse!

Jeg har hatt samme opplevelsen som du beskriver flere ganger. Plutselig er det der og plutselig er det borte :) Om det ikke skulle skje får du ta en tur til legen og få det sjekket nærmere. Håper det forsvinner i løpet av noen dager slik at du slipper dette ubehaget.

Gjest littskummelt

Jeg har hatt samme opplevelsen som du beskriver flere ganger. Plutselig er det der og plutselig er det borte :) Om det ikke skulle skje får du ta en tur til legen og få det sjekket nærmere. Håper det forsvinner i løpet av noen dager slik at du slipper dette ubehaget.

Tusen takk for beroligende svar :-)

Annonse

Gjest bedre å gå en gang for mye til legen enn en gang for lite

Jeg syns man uansett bør få det sjekket hos lege jeg,

veldig mange lar være å gå til legen når de kjenner på noe,

så plutselig blir det verre og de ender på intensiven og må til hasteoperasjon!

Ikke for å skremme deg altså, men jeg har et par onkler som gikk rundt og kjente på ting og bare feide det vekk som stress, muskelstramninger osv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...