Gå til innhold

10 raske fingre - skrivetest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Æsj den funka ikke med skjermfortørreren min... Nå er jeg midt på med rundt trehundre ord i min (etter en annen test jeg har tatt for ikke så lenge siden som tester spesielt for touchmetoden.) Når jeg f.eks. har gått på skole og skrevet svært mye har jeg ligget på femhundre. Touchen er ikke like effektiv når jeg ikke skriver hele dagen ;)

Annonse

Gjest har prestasjonsangst

Jeg klarer ikke sånne tester da jeg blir så nervøs, og da skriver jeg feil og blir helt stressa :)

Sitter jeg derimot alene og skriver så skriver jeg så blekket suser,

sikkert 4-500 tegn i minuttet :D

Husker jeg var til et jobbintervju en gang der sjefen ville se hvor fort jeg skrev, men jeg ble så nervøs av å ha ham hengende over ryggen min at jeg skrev feil og tullet, så det ble mye saktere og mer feil enn hva jeg vanligvis skriver.

Sitter jeg for meg selv skriver jeg stort sett korrekt og "dritfort" som min mann sier det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...