Gå til innhold

Det ventes uroligheter og krigstilstander.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Mandolaika

25

• ShitDiddelyDo

13

• Angustia

12

Mest aktive i denne tråden

Har du lest linken du la ut?

Det er jo nettopp PÅ GRUNN AV fordommer at det ventes uroligheter og krigstilstander, fordi man ser at høyreradikale stadig oftere viser seg og sin ideologi...

''fordi man ser at høyreradikale stadig oftere viser seg og sin ideologi...''

Og da får man stille seg spørsmålet: "Hvorfor skjer dette"?

Har du lest linken du la ut?

Det er jo nettopp PÅ GRUNN AV fordommer at det ventes uroligheter og krigstilstander, fordi man ser at høyreradikale stadig oftere viser seg og sin ideologi...

Ja, jeg har lest linken......

Hvorfor tror du fordommene oppstår? Helt av seg selv?

Annonse

Ja, i tillegg til M og pepsi. Har benket meg til her. ;o)

Kanskje noen kan ta seg bryet med å kopiere inn alle innleggene fra forrige diskusjon? Så slipper folk å gjenta seg selv.

*Lusker ut av tråden og skal ikke inn igjen siden jeg kan utenat det som kommer*

ShitDiddelyDo

Og jeg som trodde det var dette pk-svina har advart mot i alle år. Konflikter som følge av stigmatisering og hat.

De som ikke er pk-svin skylder på sin side på innvandringen generelt, og fra deres ståsted skulle det sånn sett bare mangle at ekstreme grupperinger tyr til borgervern.

Men dette får folk som synes det er gøy å skrive 1000 innlegg ta seg av. Jeg for min del tror ikke det er noen hjemme hos trådstarter og de som støtter ham, og hvert ord er således bortkasta.

Og jeg som trodde det var dette pk-svina har advart mot i alle år. Konflikter som følge av stigmatisering og hat.

De som ikke er pk-svin skylder på sin side på innvandringen generelt, og fra deres ståsted skulle det sånn sett bare mangle at ekstreme grupperinger tyr til borgervern.

Men dette får folk som synes det er gøy å skrive 1000 innlegg ta seg av. Jeg for min del tror ikke det er noen hjemme hos trådstarter og de som støtter ham, og hvert ord er således bortkasta.

Ja, vet godt hvem som skriver 1000 innlegg eller så.

Gjest Hulderen

Trådstarter? Er det Mandolaika du mener? Hun er ingen mann. Men det er overraskende at det er hun som starter denne tråden, ikke en av provokatørene.

Siden Mandolaika er den hun er, er jeg usikker på hva hun vil med denne tråden. Håper bare den ikke blir "mat" for de vanlige kamphanene.

Annonse

ShitDiddelyDo

Trådstarter? Er det Mandolaika du mener? Hun er ingen mann. Men det er overraskende at det er hun som starter denne tråden, ikke en av provokatørene.

Siden Mandolaika er den hun er, er jeg usikker på hva hun vil med denne tråden. Håper bare den ikke blir "mat" for de vanlige kamphanene.

Mann, kvinne. Ikke vet jeg. Men det er jo ganske åpenbart hva hun mener med "men vi har jo bare fordommer, har vi ikke?"-kommentaren hennes, her relatert til en artikkel jeg lurer på om hun egentlig har lest.

Gjest Hulderen

Mann, kvinne. Ikke vet jeg. Men det er jo ganske åpenbart hva hun mener med "men vi har jo bare fordommer, har vi ikke?"-kommentaren hennes, her relatert til en artikkel jeg lurer på om hun egentlig har lest.

Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.

ShitDiddelyDo

Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.

''Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.''

Ok. Takk for tipset. Men det var jeg ikke klar over. Jeg kjenner ikke spesielt mange doleres diagnoser, og pleier derfor ikke å se noen grunn til å være forsiktig på Åpent Forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...