Gå til innhold

Det ventes uroligheter og krigstilstander.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Mandolaika

25

• ShitDiddelyDo

13

• Angustia

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest AtHomeMom

''Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.''

Ok. Takk for tipset. Men det var jeg ikke klar over. Jeg kjenner ikke spesielt mange doleres diagnoser, og pleier derfor ikke å se noen grunn til å være forsiktig på Åpent Forum.

Det er ingen diagnose å ta hensyn til i dette tilfellet heller, det er nok Hulderen som blander nick...

''Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.''

Ok. Takk for tipset. Men det var jeg ikke klar over. Jeg kjenner ikke spesielt mange doleres diagnoser, og pleier derfor ikke å se noen grunn til å være forsiktig på Åpent Forum.

Det er ei annen som har Asberger, ikke Mandolaika. Og du har rett, hun er ofte i tottene på Sør.

ShitDiddelyDo

Mandolaika er personen med Asperger, som ofte bommer på sosiale forhold. Vær litt forsiktig med hva du skriver.

I løpet av tre minutter svarte tre dolere at du tar feil.

Det må jeg si er imponerende. Jeg ante ikke at folk hadde såpass kontroll på hvilket nick som feiler hva. :)

Annonse

Gjest AtHomeMom

Det må jeg si er imponerende. Jeg ante ikke at folk hadde såpass kontroll på hvilket nick som feiler hva. :)

Det er ikke vanskelig å vite akkurat hvem det er snakk im du dette tilfellet, da alle innleggende vedkommende skriver, dreier seg utelukkende om diagnosen - og i tillegg har vedkommende en veldig markant skrivemåte som ingen levner noen tvil om diagnose...:-) Det er ikke dermed sagt at jeg vet hvem andre som evt skulle ha noen diagnoser...

Akkurat dette har ikke vært så vanskelig å få med seg de siste to ukene, da. ;)

ShitDiddelyDo

Det er ikke vanskelig å vite akkurat hvem det er snakk im du dette tilfellet, da alle innleggende vedkommende skriver, dreier seg utelukkende om diagnosen - og i tillegg har vedkommende en veldig markant skrivemåte som ingen levner noen tvil om diagnose...:-) Det er ikke dermed sagt at jeg vet hvem andre som evt skulle ha noen diagnoser...

Ro ro til fiskeskjær. Jeg tror dere har et worddokument der dere noteterer diverse om ulike dolere.

F.eks.

Sør - Skrivekløe.

SDD - knakende kjekk kar.

Mariaflyfly - Tilsynelatende normal.

Gjest AtHomeMom

Ro ro til fiskeskjær. Jeg tror dere har et worddokument der dere noteterer diverse om ulike dolere.

F.eks.

Sør - Skrivekløe.

Ja, det har du jammen rett i;-) Til og med kommentarene på de tre eksemplene er helt korrekt;-)

Annonse

ShitDiddelyDo

Du leser åpenbart ikke på psykiatriforumet? ;)

Jeg sjekker stort sett kun "nye innlegg". Da hender det jeg havner på psykiatri, men nickene er jeg ikke helt oppdatert på.

Jeg er for øvrig litt mer forsiktig der enn her, og synes jeg gir knakende gode svar de gangene jeg helbreder noen der inne. ;)

Nå er vi oppe i 4.

Dere har en imponerende kontroll på hvem som feiler hva. :)

Jeg synes heller det er imponerende å være på dol og ikke ha fått dette med seg :-) Vedkommende skriver relativt mange innlegg om diagnosen sin og i de siste to ukene har det også vært mye diskusjon rundt diagnosen.

F.eks.

Sør - Skrivekløe.

''F.eks.

Sør - Skrivekløe.

Mariaflyfly - Tilsynelatende normal''

Du glemte:

Holmes: Vakker, klok og ubekrivelig sexy (og beskjeden)

ShitDiddelyDo

''F.eks.

Sør - Skrivekløe.

Mariaflyfly - Tilsynelatende normal''

Du glemte:

Holmes: Vakker, klok og ubekrivelig sexy (og beskjeden)

Det er ikke det det står i dokumentet jeg nå arbeider med for å ta igjen de andre, men ganske nære. :)

Jeg har verken tid eller ork til å diskutere nå, men syns Kåre Willoch har et fornuftig og balansert syn i denne saken:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3894818.ece

Det er bare svada det han sier der, han sier hverken fugl eller fisk jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...